شرکت ویتانا با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

محمد زارعی،کارشناس فروش محصول به خرید نرم‌افزار مکاتبات و سرویس ارسال و دریافت فکس مجموعه دیدگاه توسط شرکت ویتانا اشاره کرد و گفت: مدیران این شرکت تلاش دارند تا با مکانیزه کردن گردش نامه‌های حقیقی و حقوقی از نیروی متمرکز در مجموعه بیشترین بهره را ببرند.
وی با بیان اینکه مجموعه نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه، زیرساختی قوی و کامل برای رفع کلیه نیازهای سازمان‌ها و شرکت‌هاست ادامه داد: با استفاده از امکانات این مجموعه، دسترسی مدیران و سایر کارکنان به چرخه عملیات روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان فراهم می‌شود. مستند شدن روال‌ها و عملیات انجام‌شده در طول فرآیندهای مختلف سازمان علاوه بر شفاف‌سازی، منجر به بهینه‌سازی چرخه‌ها و تشخیص نارسایی‌های احتمالی می‌گردد.
به گفته کارشناس فروش محصول چارگون،مکانیزه شدن فرآیندها در حوزه مکاتبات علاوه بر حذف کاغذ، پاسخ‌گویی به مخاطبین اعم از سازمان‌ها و مراجعه‌کنندگان را تسریع می‌کند.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی شرکت چارگون به سرکار خانم شهرزاد فتاحی واگذار شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت ویتانا می‌توانید به آدرس اینترنتی www.vitana.com مراجعه کنید.

اشتراک گذاری :