کارشناس پشتیبانی گروه صنایع غذایی شیرین عسل، نرم‌افزار پایشگر را ابزاری مفید و کاربردی برای اعمال مدیریت پیشگیرانه در شرکت‌ها و سازمان‌ها معرفی کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
رم‌افزار-پایشگر-در-گروه-صنایع-غذایی-شیرین-عسل.
نرم‌افزار-پایشگر-در-گروه-صنایع-غذایی-شیرین-عسل.

مهندس فرزانه جوکار در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون با اشاره به گذشت حدود یکسال از راه‌اندازی نرم‌افزار پایشگر در گروه صنایع غذایی شیرین عسل تاکید کرد: اطلاعات ارائه شده از طرف پایشگر اعم از یادآوری‌های به روز رسانی،‌ هشدارها و پیام‌هایی که از طریق ایمیل دریافت می‌شوند، کارآمدترین وجه این محصول را به نمایش می‌گذارد و به مهمترین مزیت آن تبدیل شده است.
کارشناس پشتیبانی گروه صنایع غذایی شیرین با بیان اینکه در حال حاضر نرم‌افزار پایشگر چارگون در بخش دیتا بیس، بیشترین کاربرد را در شرکت شیرین عسل دارد، اضافه کرد: مطمئنم این نرم‌افزار می‌تواند با پوشش جنبه‌های بیشتری از موضوع مدیریت پیشگیرانه‌،‌ کاربردهایی به مراتب بیشتر و کارآمدتر در سازمان‌ها و شرکت‌ها ایفا کند.
جوکار خاطرنشان کرد: ایده و فکر تولید نرم‌افزار پایشگر بی‌شک بسیار خلاقانه و قابل توجه است؛ اما مطمئنا این نرم‌افزار در نسخه‌های بعدی خود باید بروز‌تر و کامل‌تر باشد .
کارشناس پشتیبانی گروه صنایع غذایی شیرین عسل با ابزار رضایت از نصب نرم‌افزار پایشگر در این گروه گفت: شخصا از اینکه این نرم‌افزار با ویژگی‌های هشداردهندگی را در مجموعه خودمان داریم بسیار خوشحالم و معتقدم این ابزار برای هر شرکت و سازمانی یک نیاز ضروری است.

اشتراک گذاری :