سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با هدف بهینه‌سازی، بهبود فضای کاربری و پوشش بیشتر نیارهای اداری مجموعه به نسل پنجم سیستم مکاتبات دیدگاه، مجهز شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سال ۹۳ از نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه استفاده می‌کند. مدیران این سازمان در راستای بهینه سازی و بهبود فضای کاربری، تصمیم به ارتقای نسخه نرم‌افزار مکاتبات و عملیاتی‌سازی نسل پنجم سیستم مکاتبات دیدگاه گرفته‌اند. در حال حاضر، بهینه‌سازی و برگزاری کارگاه‌های آموزش از سوی کارشناسان استقرار اتوماسیون اداری دیدگاه در این سازمان در دستور کار قرار گرقته است.

نسل پنجم سیستم مکاتبات دیدگاه

نرم‌افزار مکاتبات راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه، گردش مکانیزه نامه‌های سازمانی را در کلیه سطوح تحت پوشش قرار می‌دهد. این نرم‌افزار با تسهیل فرآیند دسترسی و نگهداشت مکتوبات اداری و حذف کامل کاغذ در ساختارها، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در اختیار مدیران سازمان‌های بهره‌بردار قرار می‌دهد.
از ویژگی‌های جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به پیگیری راحت‌تر نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان، فضای تعامل و گفت‌و‌گوی کاربران با یکدیگر و….اشاره کرد.
شرکت چارگون در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه به مفهوم اتوماسیون اداری از زاویه جدیدی توجه کرده است. در این زاویه نگاه، مجموعه گسترده‌ای از تعاملات مکاتباتی، سازمانی و پاسخگویی به حجم وسیع و متنوعی از فرآیندهای سازمان مورد توجه واقع شده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

امکانات شاخص این نرم‌افزار که مورد استقبال کاربران سازمان میراث فرهنگی و گردشگری قرار گرفته است عبارتند از:

  • عدم اعمال تنظیمات خاص بعد از بروزرسانی
  • امکان استفاده از سایر مرورگرها
  • جستجوی سریع و راحت در کارتابل
  • امکان بازگشایی چندین صفحه در یک زمان
  • امکان استفاده از راهنمای برخط بر اساس گزینه انتخابی
  • امکان فراخوانی فایل متن در صورت قطعی در اتوماسیون
  • امکان چیدمان میزکار بر اساس نیاز کاربر

سایر محصولات نرم‌افزاری دیدگاه در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

ازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با 2000 کاربر نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه از سازمان‌های بزرگی است که در حوزه‌های مختلف کاری خود با تعداد زیاد مراجعین مواجه است. این  به  سازمان با استقرار پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه تلاش می‌کند تا با توجه به گستردگی حوزه فعالیتش در سراسر کشور از طریق میز خدمت الکترونیک مراجعات حضوری خود را به ویژه برای مخاطبین استان‌ها و شهرستان‌های مختلف به کمترین سطح  برساند و یا حتی آنها را حذف کند.
سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه علاوه بر کاهش چشمگیر مراجعه حضوری ارباب رجوع برای ارسال و پیگیری نامه، عملیات پرهزینه ارسال نسخه کاغذی نامه‌ها، اسکن و ثبت نامه در سیستم مکاتبات اداری دیدگاه را حذف می‌کند. این سامانه با ایجاد قابلیت نظارت کامل بر فرآیند ثبت نامه براساس دسترسی‌های متنوع کاربران دبیرخانه، پاسخ‌گویی به ارباب رجوع را سرعت می‌دهد.

اشتراک گذاری :