نشست خبری پنجمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

4Gon-ManiL_49

به گزارش روابط عمومی چارگون در این نشست خبری، فرزاد رحمانی، مدیرعامل چارگون ضمن ارائه توضیحاتی درباره ارائه دو محصول جدید نرم‌افزاری به بازار گفت: چارگون با توجه به اهمیت و تاثیرگذاری SMAC تلاش کرده‌ است تا با تولید محصولات متنوع و تاثیر‌گذار، راهکاری اجرایی برای استفاده سازمان‌های مشتری از این فناوری‌های نوین ارائه و کسب و کار آنها را تحت تاثیر قرار دهد.
وی خاطرنشان کرد: با افزوده شدن دو نرم‌افزار جلسات و کارها به سبد محصولات چارگون و با ارائه راهکارهای تاثیرگذار مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های مشتری، سازمان‌های مشتری برای رفع موانع و مشکلات مدیریت کارها و جلسات‌شان به ابزارهای مناسبی مجهز خواهند شد.
رحمانی با بیان اینکه مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در حوزه‌های اتوماسیون اداری، مالی، منابع انسانی، لجستیک و مدیریت فرآیندها با یکپارچگی و جامعیتی که در زمینه‌های مختلف دارند، به ابزاری برای رفع هرگونه مانع در سازمان‌های مختلف دولتی،‌ خصوصی، تجاری، آموزشی و … تبدیل شده اند. وی، ارائه محصولات اتوماسیون اداری این شرکت را از جمله بزرگ‌ترین برگ‌های برنده چارگون دانست و گفت: سایر محصولات جانبی نیز این مزیت و برتری را پررنگ‌تر کرده است‌.
وی اضافه کرد: چارگون تولید کننده مجموعه متنوعی از محصولات نرم‌افزاری است که در نظر داریم تا سیستم‌هایی برای رفع نیازهای سازمانها ارائه کنیم که معتقدم رمز موفقیت ما نیز تا بحال، ‌تمرکز بر روی همین هدف بوده است. شاید اگر از این مسیر منحرف می‌شدیم، تأثیرگذاری امروز را نداشتیم چراکه به نظر من تمرکز روی حوزه B2B بسیار جای کار دارد.
رحمانی با اشاره به استقبال مدیران سازمانی از دیدگاه همراه خاطرنشان کرد: این محصول در آذرماه 92 رونمایی شد و بلافاصله در فروردین 93 اولین تحویل آن به دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان اولین مشتری صورت گرفت. از زمان ارائه دیدگاه همراه که در ابتدا نسخه اندروید و سپس نسخه IOS  آن به بازار عرضه شد با بازتاب‌هایی مواجه شده‌ایم که نشان می‌دهد این محصول بسیار موفق بوده و جزو برترین محصولات سودآور چارگون است.
وی در پاسخ به سئوالی درباره پیگیری های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ورود شرکت های خارجی به ایران در کنار یک شریک ایرانی گفت: چارگون با شرکت های خارجی ارتباطاتی داشته است، اما هنوز به نقطه‌ای نرسیده که در صورت وجود این استراتژی بتواند قدمی در این جهت بردارد؛ اما در صورت تحقق چنین شرطی، چارگون به جهت جایگاه و ظرفیتی که دارد قطعاً یکی از گزینه های جدی شرکت های خارجی خواهد بود و از این مسئله استقبال خواهد کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
4Gon-ManiL_53

شهباز توکلی، مدیر محصول چارگون نیز در ادامه نشست خبری گفت: تشریح فعالیت‌های یک ساله واحد محصول را طبیعتا نمی‌توان در یک یا دو ساعت جمع‌بندی کرد؛ اما تاکید می‌کنم که مهمترین تمرکز چارگون در یکسال گذشته بر روی یکپارچه‌سازی محصولات و ارائه دو محصول راهبردی نرم‌افزار کارها و جلسات بوده است.
وی تصریح کرد: تجربه استقرار نرم افزارهای چارگون در بیش از ۱۲۰۰ نهاد و مؤسسه مختلف دانش عظیمی را در شرکت تجمیع کرده که برای کسب موفقیت‌های بیشتر به ما کمک خواهند کرد.
شاهین طبری، رییس هیات مدیره چارگون نیز در سخنانی گفت: سرمایه گذاری ما بر روی دو محصول نرم‌افزار کارها و جلسات کار بزرگی است و از آنجا که همیشه این اخلاق را داشته‌ایم که محصول تولید شده نهایی را را رونمایی کنیم، به جرات می گویم که چارگون توانسته است با ارائه این محصولات همچنان پیشرو بودن خود در صنعت نرم‌افزار را حفظ کند.
وی اضافه کرد : محصولات چارگون با وجود بیش از یک میلیون و دویست هزار کاربر ، مزیت رقابتی خوبی را در برابر رقبای خارجی  ایجاد کرده است که مطمئنم دانش بومی بکار گرفته شده در نرم‌افزارها حتی پس از برداشتن تحریم‌ها، این مزیت را حفظ خواهد کرد و شاید فرصتی برای ارائه این محصولات به مشتریان خارجی هم فراهم شود.
دامور درویشی نیز در ادامه این نشست خبری به معرفی برنامه موسسه خیریه همگام پرداخت.
وی با بیان اینکه این موسسه به صورت خودجوش و پیرو چند سال فعالیت‌ های پراکنده در زمینه  ارائه خدمات عام المنفعه، توسط کارکنان شرکت چارگون و جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی فعالیت می‌کند افزود: دو برنامه آینده بهتر و کمپین 11 ایران دو موضوع اصلی مطرح شده از سوی موسسه خیریه همگام در پنجمین گردهمایی مشتریان چارگون بود.
وی هدف از این دو طرح را ارائه آگاهی و فرهنگ سازی درباره مسائل معلولان دانست و گفت: 11 درصد از جمعیت ایران دچار معلولیت هستند که متاسفانه به دلایل مختلف از جمله نوع نگاه مردم، فقدان امکانات مناسب شهری، فرهنگی و ورزشی و ..  در اجتماع کمتر دیده می‌شوند.
شاهین طبری، رییس هیات مدیره چارگون نیز در پایان این نشست خبری ضمن دعوت از همه اصحاب رسانه برای حمایت از کمپین 11 ایران تاکید کرد: توجه به این موضوع نه تنها مسئولیت اجتماعی چارگون بلکه مسئولیت همه افراد جامعه است‌. وی با تاکید بر اینکه نام کمپین برگرفته از حضور ۱۱ درصدی معلولان در جامعه است تصریح کرد: این کمپین به همه ما یادآوری می‌کند معلولین بخش بزرگی از جامعه ما را تشکیل می‌دهند که به دلیل معضلات فرهنگی، اجتماعی و نبود امکانات مناسب شهری و شغلی، در میان ما کمتر دیده می‌شوند.

اشتراک گذاری :