دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری و زیرساخت به جمع مشتریان چارگون پیوست.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حمید رضا ربطی، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت:دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود، نرم‌افزار مکاتبات حوزه اتوماسیون اداری وسروی‌های دریافت و ارسال فکس و  تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE و LINK را از چارگون خریداری کرده است تا به کمک این ابزار، ساختار اداری خود را متحول کند.
او با اشاره به مزیت‌ها و ویژگی‌های نرم‌افزار مکاتبات مجموعه دیدگاه تاکید کرد: با استفاده از امکانات این مجموعه، دسترسی مدیران و سایر کارکنان به چرخه عملیات روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان فراهم می‌شود؛ ضمن اینکه مکانیزه شدن فرآیندها، پاسخ‌گویی به مخاطبین اعم از سازمان‌ها و مراجعه‌کنندگان را تسریع می‌کند.
کارشناس فروش محصول چارگون یادآورشد: طراحی یکپارچه و پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی از جمله نامه اداری، فرم‌های پویا، فکس نامه، پست الکترونیک، پیش‌نویس و تعاملات شخصی، امکان تعریف گردش کار و انتساب مستندات مختلف و چندین مزیت دیگر، مجموعه مکاتبات را به یک زیرساخت قوی و کامل برای رفع کلیه نیازهای سازمان تبدیل کرده است.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای مصطفی حصامی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :