شرکت گسترش سرمایه‌گذاری سبا با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار فکس سرور از حوزه نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

نصب نر‌م‌افزارهای اتوماسیون اداری چارگون در شرکت سرمایه‌گذاری سبا

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون شرکت گسترش سرمایه گذاری سبا (سهامی خاص) از محل ذخایر فنی شرکت سهامی بیمه ایران با نام شرکت سرمایه گذاری پویان (سهامی عام) در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی استان تهران به ثبت رسیده است. درحال حاضر، شرکت گسترش سرمایه گذاری سبا (سهامی خاص) از جمله شرکت‌های فرعی شرکت سهامی بیمه ایران است.
موضوع فعالیت این مجموعه مشارکت و سرمایه‌گذاری با کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی در ایجاد، تاسیس و راه‌اندازی شرکت جدید یا مشارکت با آنان در شرکت‌های موجود می‌باشد.
بخش دیگری از فعالیت‌های شرکت سبا در زمینه مشارکت در راه‌اندازی شرکت‌های طراحی و ساخت انواع ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری و خرید و فروش املاک و مستغلات برای شرکت، خرید و فروش سهام (اعم از بورسی و غیر بورسی) اوراق مشارکت و سایر اوراق بهادار، بورس کالا، ارز و ابزارها و اوراق سایر بازارهای پولی و مالی رایج در داخل و خارج از کشور، تعریف شده است.
وب‌سایت شرکت گسترش سرمایه‌گذاری سبا با آدرس اینترنتی https://saba-inv.com  در دسترس است.

اشتراک گذاری :