فرآیند هوشمندسازی سیستم منابع انسانی وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه علوم‌ پزشکی ایران رونمایی شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.


به گزارش روابط عمومی چارگون، این همایش با حضور نمایندگانی از وزارت بهداشت و درمان، سازمان غذا و دارو و همچنین کارشناسان و مدیران دانشگاه‌های علوم پزرشکی ایران،‌تهران، جندی‌شاپور و تبریز برگزار شد.
در این همایش علاوه بر معرفی فرآیند هوشمندسازی سیستم منابع انسانی دانشگاه‌های کشور درباره چگونگی کارکرد و مزایای این فرآیند سخن گفته شد. معرفی سیستم جامع منابع انسانی، معرفی BI و سیستم جامع تشکیلات دیدگاه نیز بخش ‌های دیگر این همایش بودند.
پروژه هوشمندسازی وزارت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان غذا و دارو از یکسال قبل و با درخواست مدیران وزارت بهداشت آغاز شد.
با اجرای فرآیند هوشمندسازی، ضمن اطمینان از صحت اطلاعات و داده‌ها، محاسبات به درستی و با کیفیت انجام می‌شوند و امکان ارائه بهترین و دقیق‌‌ترین گزارش‌های مدیریتی برای مدیران مهیا می‌شود و آنها می‌توانند با اتکا به این گزارشات، ‌بهترین تصمیمات را برای آینده سازمان اتخاذ کنند.
آقایان مهدی عامری- مدیر راهکار مالی و مدیریت فرآیندها، پویا کامیار- کارشناس بانک‌های اطلاعاتی، مهیار رشیدی- سرپرست واحد پشتیبانی منابع انسانی به همراه خانم‌ها ‌سرور رضایی-سرپرست دفتر مسئولین حساب، سپیده شادمهر-کارشناس مسئول توسعه و نگهداشت نرم‌افزار، سپیده خادمی و غزاله صوینی‌نژاد در این همایش توضیحات لازم را به مدعوین ارائه کردند.

اشتراک گذاری :