رییس هیات مدیره چارگون و رییس کمسیون نرم‌افزار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران تاکید کرد: تفکر صنفی سودمند و راهگشا نیازمند متفکران صنفی است تا نقشه راه را درست و کارآمد ترسیم کنند.

رییس هیات مدیره چارگون: تفکر صنفی نیازمند متفکران صنفی است

به گزارش روابط عمومی چارگون، شاهین طبری در میزگرد تفکر صنفی به عنوان رییس کمیسیون نرم‌افزار سازامان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در پنل اکوسیستم کارآفرینی سومین جشنواره وب و موبایل ایران ضمن اشاره به گوشه‌هایی از فعالیت‌های این کمیسیون و سازمان تاکید کرد: هرچند استارت آپ‌های حوزه وب حق دارند در بسیاری از مواقع از صنف خود مطالبه داشته باشند ولی نباید از این حقیقت گذشت که تنها در سایه اتحاد می‌توانند بر بسیاری تصمیمات لحظه‌ای این عرصه تاثیر گذشت یا از آنها دست کم اطلاع داشت.

او در پاسخ به پرسشی از سوی آرش برهمند هدایتگر میزگرد گفت: انتقاد کردن از ضعیف بودن سازمان نظام صنفی و صنف آسان است ولی دقت کنید تا اعضای قدرتمند و آگاه به مسایل صنفی در انتخابات سازمانشان شرکت نکنند و در بدنه سازمان حضور پیدا نکنند صنف قدرتمندی هم پدید نخواهد بود. زمان آن رسیده که به جای پرسیدن این که صنف برای شما چه کرده از خودتان بپرسید که برای صنف‌تان چه کرده‌اید.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

رییس کمیسیون نرم‌افزار سازمان بر تغییر طیف سنتی و عقیدتی این نهاد صنفی تاکید کرد و اعلام کرد: تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای طیف‌های مختلف بازار نرم‌افزار و حضور توسعه‌دهندگان اپلیکیشن، بازی‌های ویدیویی و نرم‌افزارهای متن‌باز در این کمیسیون را فقط گوشه‌های از این تغییر و بهبود رویکرد است.

رییس کمسیون نرم‌افزار سازمان نصر تهران تاکید کرد: دوره جدید فعالیت سازمان دستاوردهای مفید و راهگشایی برای اعضای صنف داشته است که همگی قابل توجه هستند.

در پنل اکوسیستم کارآفرینی سومین جشنواره وب و موبایل ایران علاوه بر طبری، اصغر رضا نژاد دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، علیرضا امیدوار عضو هیات مدیره انجمن کارآفرینی ایران، پویا محمودیان رییس کمیسیون تجارت الکترونیکی همین سازمان، حمیدرضا اعتدال مهر از انجمن کارفرمایی کسب و کارهای اینترنتی در کنار مجتبی محمودی مدیرعامل موسسه پرسش حضور داشتند.

رییس هیات مدیره چارگون: تفکر صنفی نیازمند متفکران صنفی است

اشتراک گذاری :