وزارت راه و شهرسازی با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای راهکار مدیریت مالی در فهرست کاربران مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

کارشناس مسئول مناقصات در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون تاکیدکرد: وزارت راه و شهرسازی در نخستین همکاری،‌نصب و استقرار نرم‌افزارهای حسابداری مالی، قراردادها، ‌بودجه و اعتبارات، سرویس حسابداری تجمیعی و دریافت و پرداخت از راهکار مالی دیدگاه را برگزیده است.
سپیده غیاثوند ادامه داد: پس از فراخوان این وزارتخانه به شرکت‌های نرم‌افزاری، ما نیز مانند سایر شرکت‌ها به معرفی محصولات و رزومه کاری خود پرداختیم که خوشبختانه پس از برگزاری جلسات متعدد دموی نرم‌افزارها و بررسی‌های دقیق از قابلیت‌های فنی آنها، چارگون به عنوان پیمانکار پروژه انتخاب شد.
وی با تقدیر از مسعود عنوانی- رییس واحد استقرار راهکار مالی که تمامی جلسات دموی محصولات را برای مسئولین وزارت راه و شهرسازی برگزار کرد، افزود: قابلیت‌ها و دامنه نفوذ نرم‌افزارهای مالی دیدگاه و همچنین انعطاف‌پذیری آنها از ویژگی‌هایی بود که مورد توجه مدیران حوزه آی‌تی وزارت راه و شهرسازی قرار گرفتند.
کارشناس مسئول مناقصات چارگون خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی به دلیل جایگاه استراتژیک در کشور و گستردگی دامنه سازمان‌ها و حوزه‌های وابسته به آن، یکی از پروژه‌های پر اهمیت برای چارگون است.
به گفته وی، نرم‌افزارهای مالی مجموعه دیدگاه برای حدود 200 کاربر اصلی در ساختمان مرکزی وزارتخانه و 34 اداره‌ کل راه و شهرسازی سراسر کشور نصب و راه‌اندازی می‌شود.
گفتنی است از سوی چارگون، جناب آقای مصطفی حصامی مدیریت این پروژه را برعهده دارد.

اشتراک گذاری :