پرش به محتوای اصلی

نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه انتخاب مدیران شرکت کارگزاری کارآمد

سیستم-جامع-مدیریت-منابع-انسانی

شرکت کارگزاری کارآمد با عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت چارگون، مدیران شرکت کارگزاری کارآمد برای نخستین همکاری خود استقرار نرم‌افزارهای حضورو غیاب، حقوق و دستمزد و پرسنلی از سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه را برای پوشش نیازهای ساختارهای اداری خود برگزیدند.
در این همکاری، نرم‌افزار حقوق و دستمزد دیدگاه با محاسبه حقوق و مزایای کارکنان بر اساس اطلاعات دریافتی از سایر سیستم‌های حوزه منابع‌ انسانی، به عنوان ابزاری کارآمد به بهینه‌سازی چرخه منابع انسانی و مالی شرکت کارگزاری کارآمد کمک می‌کند. این سیستم در ارتباطی یکپارچه با نرم‌افزارهای پرسنلی و حضور و غیاب دیدگاه، کاملترین اطلاعات را برای محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان دریافت می‌کند.
کارکرد نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه نیز در این کارگزاری به دلیل اینکه کلیه سیستم‌های حوزه منابع انسانی و مالی دیدگاه چه مستقیم و چه با واسطه، اطلاعات پرسنلی کارکنان سازمان را از این سیستم دریافت می‌کنند، حائز اهمیت است. در واقع سیستم پرسنلی دیدگاه با هدف متمرکز کردن اطلاعات پرسنل و انجام امور مختلف احکام و پرونده‌های پرسنلی طراحی شده است و با در اختیار داشتن امکانات متعدد، نظارت و کنترل فرآیندهای مرتبط با مدیریت پرسنل را مکانیزه می‌کند.
با استقرار نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه که ابزار کنترل تردد کارکنان سازمان است نیز همزمان با ثبت اطلاعات کارکرد پرسنل چرخه تهیه گزارش از ساعات حضور و غیاب آنها و ارسال اتوماتیک این اطلاعات به نرم‌افزار حقوق ‌و دستمزد و محاسبه حقوق کارکنان، تکمیل می‌شود.
بستر منعطف و ساختار داینامیک این نرم‌افزار اجازه ارتباط با انواع سخت‌افزارها و و دستگاه‌های تردد را فراهم می‌کند؛ به طوریکه سازمان‌های مشتری در این زمینه با هیچ محدودیتی مواجه نیستند. ورود اطلاعات دستی و غیرمکانیزه در صورت عدم استفاده از دستگاه‌های کنترل ورود و خروج و ثبت فایل حاوی اطلاعات دستگاه کارت ساعت به‌ صورت آفلاین از مهمترین امکانات شاخص نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه است.
بنابراین گزارش کارگزاری کارآمد علاوه بر سیستم‌های مدیریت منابع انسانی دیدگاه به نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه شامل سیستم مکاتبات اداری و اپلیکیشن‌های پیشخوان و مکاتبات دیدگاه همراه نیز مجهز شده است.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.