پرش به محتوای اصلی

رونمایی از نسل جدید محصولات چارگون در پنجمین گردهمایی سالانه مشتریان

رونمایی از نسل جدید محصولات چارگون در پنجمین گردهمایی سالانه مشتریان

پنجمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون با رونمایی از دو محصول جدید نرم‌افزار کارها و جلسات روز شنبه 5 دیماه با حضور هزار نفر از مدعوین سازمان‌های مشتری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

4Gon-ManiL_15

تغییر فرهنگ سازمانی مشتری با محصولات جدید

به گزارش روابط عمومی چارگون در این مراسم که با ادای احترام به زلزله‌زدگان بم و یک دقیقه سکوت آغاز شد، فرزاد رحمانی، مدیرعامل چارگون با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در چارگون برای تولید محصولات نوآورانه و همچنین مشتری‌مداری گفت: ما همواره تلاش کرده‌ایم تا با پیش‌بینی نیازهای مشتریان و ارزیابی اتفاقاتی که در بازار رخ خواهد داد، محصولاتی کارآمد و تاثیرگذار در بهبود فرآیندهای کسب و کار آنها را تولید کنیم.
وی با بیان اینکه چارگون در تولید نرم‌افزارهای جلسات و کارها به عنوان دو محصول جدید به نیاز آینده سازمانهای مشتری پاسخ داده و با تمرکز بر روی موضوع « گفتمان سازمانی» درنظر دارد فضای جدیدی را فراتر از تعامل و گفت‌وگو در حوزه نرم‌افزارهای سازمانی ایجاد کند.

مدیرعامل چارگون با ارائه تحلیلی از مفهوم SMAC گفت: این زیرساخت توانمند در واقع ترکیبی از رسانه‌های اجتماعی، موبایل، آنالیز اطلاعات و یارانش ابری است که هر یک از آنها امروزه از سوی بسیاری از کاربران در سراسر دنیا استفاده می‌شوند.
وی ادامه داد: شرکت چارگون با توجه به اهمیت و تاثیرگذاری SMAC تلاش کرده‌ است تا با تولید محصولات متنوع و تاثیر‌گذار، راهکاری اجرایی برای استفاده سازمان‌های مشتری از این فناوری‌های نوین ارائه و کسب و کار آنها را تحت تاثیر قرار دهد.
رحمانی با بیان اینکه دیدگاه ابزاری کامل برای تحقق گفتمان سازمانی است گفت: دو نرم‌افزار جلسات و کارها با ارائه راهکارهای تاثیرگذار مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های مشتری، چالش‌های بزرگی را رفع خواهند کرد.
وی با معرفی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در حوزه‌های اتوماسیون اداری، مالی، منابع انسانی، لجستیک و مدیریت فرآیندها تاکید کرد: دیدگاه با یکپارچگی و جامعیتی که در زمینه‌های مختلف داراست به ابزاری برای رفع هرگونه مانع در سازمان‌های مختلف دولتی،‌ خصوصی، تجاری، آموزشی و … تبدیل شده و در حال حاضر با ارائه خدمت سپاد (سامانه پیگیری نامه‌های داری دولت) قابلیت پیگیری تعاملات بین سازمانی دستگاه‌های دولتی را نیز داراست.
وی خاطر نشان کرد: چارگون مفتخر است به اینکه محصولاتش در سازمان‌های مختلف و فضای کسب‌وکار ایرانی بهبود ایجاد کرده، بطوریکه سه سازمان برتر الکترونیک کشور از نظر نهاد ریاست جمهوری شامل وزارت بهداشت، سازمان امور مالیاتی کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در فهرست مشتریان چارگون قرار دارند.

4Gon-ManiL_14

رونمایی از دو محصول جدید

شهباز توکلی- مدیر محصول چارگون سخنران بعدی بود که از دو نرم‌افزار کارها و جلسات رونمایی کرد. او با تشریح جزییات امکانات این دو نرم‌افزار گفت: این دو محصول جدید، حاصل مدت‌ها پژوهش و ارزیابی و آسیب‌شناسی در کسب و کارهای مختلف ایرانی است که مطمئنم با کاربری آن در سازمان‌های مشتری رویکردی نوین در مدیریت سازمانی و منابع آن ایجاد می‌شود.
وی با بیان اینکه برگزاری جلسات و صرف هزینه‌های مختلف مادی و معنوی برای برگزاری آنها،‌ چالش جدی برای بسیاری از سازمان‌هاست؛ بنابراین نرم‌افزار جلسات کمک خواهد کرد تا جلسات با گزینش مدعوین درست و تاثیرگذار، ‌حذف افراد غیر متخصص یا غیرصاحبنظر نسبت به موضوع جلسه، ‌دریافت مستندات مرتبط با دستور جلسه، امکان عکس‌برداری و ضبط صوت، ارسال صورت جلسه بلافاصله پس از اتمام آن و سایر امکانات، به بهترین شکل ممکن و با اثربخشی لازم، برگزار شوند.
توکلی درباره نرم‌افزار کارها نیز یادآورشد: این نرم‌افزار نیز ابزاری برای پاسخ‌گویی به چالش مدیریت کارهاست، تمرکز این نرم‌افزار بر روی تعاملات تیمی است بطوریکه کاربران این نرم‌افزار در تعاملی سازنده با یکدیگر و با تعریف کارهای مختلف می‌توانند سبک جدید و متفاوتی را در سازمان خود ایجاد کنند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
4Gon-ManiL_18

هم‌آفرینی با مشتریان، گامی به سوی موفقیت

امیرمهرانی، همکار چارگون در حوزه تعالی سازمانی نیز با ارائه گزارشی از برگزاری دو «کارگاه هم‌آفرینی خدمات با مشتریان» تاکید کرد: شرکت چارگون با اعتقاد به شناخت ارزشمندی و توانمندی‌ها برای ارائه بهینه و مطلوب خدمات، کارگاه‌های هم‌آفرینی خدمات با مشتریان را طراحی و اجرا کرد‌.
وی با اشاره به حضور نمایندگانی از سازمان‌های مشتری در این کارگاه ادامه داد: در سال 91 نخستین کارگاه هم‌آفرینی با مشتریان را برگزار کردیم که ماحصل آن تشکیل مرکز آموزش چارگون، تولید نرم‌افزار پایشگر و تلاش برای پشتیبانی پیشگیرانه و راه‌اندازی پرتال مشتریان بود. در سال 94 نیز دومین کارگاه را با ارزیابی چند سئوال اصلی درباره ارزشمندی‌های چارگون و تجربه سازمان‌های مشتری از خدمات چارگون و در نهایت ترسیم چارگون ایده‌آل و تحولاتی که ایجاد خواهد کرد به دست آوردیم.
به گفته وی نتیجه ارزیابی‌های کارگاه دوم در سال 94 نیز تاکید مشتریان بر تایید کاربرپسند بودن محصولات، مثبت بودن پاسخگویی خارج از وقت اداری، توسعه سرفصل‌های آموزش به تناسب نیازهای رابطین و .. بوده است‌.

4Gon-ManiL_20

پایشگر همراه؛ ابزاری برای مدیریت کارآمد

مهدی عامری، سرپرست پشتیبانی و آموزش چارگون نیز در پنجمین گردهمایی سالانه مشتریان با ارائه گزارشی از میزان تاثیرگذاری پرتال مشتریان در پاسخگویی و تعامل با آنها تصریح کرد: راه‌اندازی این پرتال نقطه عطفی در واحد پشتیبانی چارگون بود به طوریکه هم‌اکنون با ارتقا و افزایش امکانات و قابلیت‌های این پرتال، مشتریان می‌توانند دوره‌های آموزشی مورد نیاز خود را انتخاب کنند و از فهرست تغییرات دیدگاه آگاه شوند و زمان بروزسانی سیستم خود را انتخاب و اعلام کنند. آنها با پرتال مشتریان می‌توانند از این پس، مشکلات خود را ثبت و مراحل پیگیری و رسیدگی به آن را مشاهده کنند.
وی همچنین از ارائه محصول پایشگر همراه خبر داد و گفت: از فروردین سال گذشته که از نرم‌افزار پایشگر رونمایی کردیم تا کنون تعداد قابل توجهی از مشتریان از این نرم‌افزار استقبال کرده‌اند.
به گفته وی، پایشگر همراه با دارا بودن قابلیت‌های نرم‌افزار پایشگر ابزاری است تا مدیران سازمان‌ها بدون وابستگی زمانی و مکانی بتوانند به اطلاعات سرورهای سازمان خود از طریق موبایل دسترسی داشته باشند و آن‌ها را کنترل کنند.

4Gon-ManiL_23

کمپین #11 ایران

دامور درویشی، مدیرعامل موسسه خیریه همگام نیز در گردهمایی سالانه مشتریان با اعلام خبر برگزاری این کمپین برای جلب توجه جامعه نسبت به موضوع معلولیت و مشکلات اجتماعی، شغلی، شهری و سایر معضلات معلولین ضمن دعوت از مشتریان چارگون برای حمایت از این کمپین گفت: بر اساس آخرین سرشماری، نزدیک به یک میلیون و پنجاه هزار نفر از هموطنانمان دچار معلولیت هستند که متاسفانه به دلایل مختلف از جمله نوع نگاه مردم، فقدان امکانات مناسب شهری، فرهنگی و ورزشی و .. کمتر دیده می‌شوند.
وی با بیان اینکه شهرهای ما برای معلولین مناسب سازی نشده‌اند تاکید کرد: متاسفانه شرایط برای این افراد به گونه‌ای است که آنها برای استفاده از خدمات سازمان‌ها، ادارات، رستوران‌ها، بازارها، پارکینگ‌ها، خیابان‌ها، زیرگذرها، پله‌های عابران و … نیاز به همراه دارند یا اگر تنها باشند دچار آسیب می‌شوند.
به گفته وی، یک فرد دارای معلولیت در موفقیت آمیزترین حالت خود 16 برابر یک فرد عادی امکان افسردگی دارد؛ چرا که او هر چقدر هم تلاش کند و بهترین باشد در جامعه محدود معلولین، بهترین است و مردم او را از خود نخواهند دانست.
وی برنامه آینده بهتر را نیز تلاشی برای ورود قدرتمند معلولین به بازار کار عنوان کرد و گفت: مجموع این تلاش‌ها، نقطه امیدی برای جلب توجه عموم جامعه به معلولین و مشکلات آنهاست. وی همچنین از امضای طومار کمپین #11ایران خبر داد.
4Gon-ManiL_25

به گزارش روابط عمومی چارگون، برگزاری پنل تخصصی با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه فناوری بخش پایانی مراسم پنجمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون بود. در این پنل که با موضوع نرم‌افزارهای سازمانی بر لبه فناوری و توسط آرش برهمند، سردبیر ماهنامه پیوست برگزارشد، آقایان خسرو سلجوقی از سازمان فناوری اطلاعات، دکتر احمد عبدالله زاده، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر عبدالرضا شریفی حسینی از بانک آینده، امیر ترابی از شرکت توسن و امیر وهوشی، مدیرعامل شرکت رهنما و شاهین طبری، رییس هیات مدیره چارگون درباره مباحث مختلف بحث و گفت‌وگو کردند.

مطالب مرتبط

چارگون و نمایشگاه الکامپ
چارگون و نمایشگاه الکامپ

بدون شک الکامپ بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات در سطح کشور است که هر ساله برگزار می‌شود. اما با نگاهی به ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.