شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با بهره‌برداری از قابلیت‌ها و امکانات اپلیکیشن پیشخوان دیدگاه همراه، دسترسی به کارتابل روزانه اداری را برای 150 کاربر مهیا کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب و عملیاتی‌سازی اپلیکیشن پیشخوان (ESS) همراه دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داده است.
شرکت آب و فاضلاب استان گیلان پیش از این، نرم‌افزارهای تکمیلی حوزه مدیریت منابع انسانی، لجستیک، مالی دیدگاه شامل پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، حسابداری مالی، انبار، اموال، خرید و تدارکات، بیمه و نرم‌افزار آموزش از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را انتخاب کرده بود. این نرم‌افزارها به بیش از  400نفر در این مجموعه خدمات ارائه می‌کنند.
مدیران شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در ادامه همکاری‌های خود با چارگون، اپلیکیشن پیشخوان از بستر دیدگاه همراه را برگزیده‌اند که پرکاربردترین عملیات‌های پیشخوان تحت وب دیدگاه را بر روی موبایل در اختیار کاربر می‌گذارد.
کاربران اپلیکیشن پیشخوان دیدگاه همراه با این ابزار،امکان مشاهده، درخواست یا تایید مرخصی‌ها، ماموریت‌ها و همچنین گزارشات شخصی و قسمت کاری را در اختیار دارند.
دیدگاه همراه با قابلیت کاربری در موبایل، ‌تبلت و …. و با هدف ایجاد دسترسی مدیران سازمان‌ها به کارتابل‌های اداری و انجام امور، امکانات متعددی از نرم‌افزارهای یکپارچه تحت وب دیدگاه را در خود جای داده است تا کاربران بتوانند از هر مکان، زمان و به راحتی کارهای خود را انجام دهند.
در حال حاضر که شرکت اپل به دلیل تحریم‌های وضع شده علیه کشورمان از پذیرش نسخه‌های جدید برنامه‌های موبایلی ایرانی در App Store خودداری و حتی شروع به حذف آنها کرده است، امکان دانلود و نصب اپلیکیشن‌های دیدگاه همراه از طریق وب‌سایت رسمی شرکت چارگون فراهم است.

اشتراک گذاری :