پرش به محتوای اصلی

استقرار موفق نرم‌افزارهای دیدگاه در سه ماه پایانی سال 97

گزارشی از اختتام پروژه‌ها در واحد استقرار چارگون

تیم فنی و استقرار شرکت چارگون در 3 ماهه پایانی سال 97 عملیات نصب و استقرار نرم‌افزارهای مختلف دیدگاه را در بیش از 50 سازمان مشتری به پایان رساندند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه با استقبال زیاد سازمان‌های مشتری، بیشترین تعداد پروژه استقرار یافته توسط تیم فنی را در 3 ماهه پایانی سال 97 اختصاص داده‌است.
با استقرار نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه از این پس، تعاملات اداری و مکاتباتی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، اتاق بازرگانی تبریز، گروه صنعتی بهمن گسترش کیان، دانشگاه الزهرا، گروه داروپخش، دبیرخانه محرمانه بانک کشاورزی، شرکت انهار، شرکت بیمه کارآفرین و شرکت مهندسی تجهیزات سابیر بین‌الملل از طریق اتوماسیون اداری دیدگاه، پیگیری و عملیاتی می‌شوند.
شرکت تیپاکس اکسپرس پارس، شرکت فنی ساختمانی مهندسی کردوئن،‌ نیروگاه و کارخانه گندله‌سازی و فولادسازی چادرملو، شرکت فولاد خوزستان و شرکت فراسکو عسلویه نیز از دیگر سازمان‌های مشتری مجهز شده به سیستم مکاتبات دیدگاه هستند.
نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه همچنین به شرکت پامیدکو، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، شرکت بیمه متقابل کیش، اداره کل هواشناسی استان تهران، بیمارستان حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی،‌ بنیاد ملی خانواده، صندوق تامین خسارتهای بدنی، دانشکده علوم پزشکی بهبهان نیز ارائه شده‌ است.
بنابراین گزارش، استقرار نرم‌افزار مکاتبات و سرویس SYNC اتوماسیون اداری دیدگاه همچنین در فدراسیون‌های کشتی، والیبال، اداره کل ورزش و جوانان استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد از جمله پروژه‌های خاتمه یافته‌اند. این نرم‌افزار در ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان‌های گلستان، ایلام و کهگیلویه و بویراحمد نیز عملیاتی شده است.
در فهرست پروژه‌های پایان‌یافته چارگون، راه‌اندازی نرم‌افزارمکاتبات و دیدگاه همراه با هدف دسترسی آسان‌ مدیران و کارشناسان به کارتابل‌های اداری نیز به چشم می‌‌خورند. این دو محصول از سوی تیم فنی چارگون در انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران، شرکت احیاء ریل ایرانیان، شرکت جهان ترمز کاشان و شرکت مهندسین مشاور راه‌آهن راه، نصب و بهره‌برداری شده‌اند. علاوه بر این، شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی سفرهای کیش، شرکت زمین آب‌پی، موسسه جشنواره‌ها و مناسبت‌های کیش و پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به دیدگاه همراه و مکاتبات مجهز شده‌اند.
تیم فنی چارگون همچنین نرم‌افزارهای کارها، مکاتبات، دیدگاه همراه، جلسات و سروریس‌های فکس و ایمیل را در شرکت بانیان صنعت پرشین، شرکت بیمه زندگی خاورمیانه،‌ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، شرکت واسپاری مهر کشاورزی، شرکت ابنیه هوشمند تندیس آداک و شرکت هلیکوپتری آوا سلامت با موفقیت عملیاتی کرده است.
بنابراین گزارش، استقرار نرم‌افزارهای پرسنلی، ارزیابی عملکرد در شرکت سانوفی اونتیس و نرم‌افزار تشکیلات سازمانی در صندوق ذخیره فرهنگیان نیز از دیگر پروژه‌های خاتمه‌یافته در 3 ماه پایانی سال97 هستند. در ادامه استقرار پروژه‌ها، شرکت بیمه ملت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز به نرم‌افزار ارزیابی عملکرد دیدگاه مجهز شده‌اند.
در گزارش اختتام پروژه‌های سال 97 تیم فنی چارگون همچنین از نصب نرم‌افزار بیمه مکمل دیدگاه با هدف ثبت اطلاعات، محاسبات حق بیمه و تبدیل اطلاعات بیمه‌ای پرسنل در شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان خبرداده شده است. استقرار نرم‌افزار مهمانسرا در وزارت نیرو نیز با امکان ثبت و نگهداری اطلاعات مهمانسراها و هتل‌های طرف قرارداد و برنامه‌ریزی استفاده آنها برای کارکنان، صورت گرفته است.
تیم فنی و استقرار چارگون همچنین نرم‌افزارهای مکاتبات، فکس، ECE، پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد را در مرکز ملی تحقیقات حلال جمهوری اسلامی عملیاتی کرده است. نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه همچنین در مرکزملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی نیز مستقر شده است. این نرم‌افزار به عنوان ابزار کنترل تردد کارکنان در سازمان استفاده می‌شود و با ثبت اطلاعات کارکرد پرسنل و تهیه گزارشات ساعات حضور و غیاب کارکنان، نقش مهمی را در محاسبه حقوق آنها ایفا می‌کند.
بنابر گزارش تیم فنی چارگون در ادامه پروژه‌های اجرایی خود، دانشگاه سیستان و بلوچستان و موسسه فرهنگی و آموزشی ادب و دانش را با نرم‌افزارهای حسابداری، بودجه و اعتبارات و دانشگاه قم را با نرم‌افزار خرید و تدارکات دیدگاه تجهیز کرده‌ است.در ادامه این پروژه همچنین دانشگاه خوارزمی به نرم‌افزارهای مکاتبات، سرویس‌های فکس، ECE، مدیریت اسناد، مدیریت جلسات، کارها و‌ دیدگاه همراه مجهز شده است.
در ادامه نیز کارشناسان فنی چارگون، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد را به نرم‌افزارهای پرسنلی، تشکیلات، حضور و غیاب، آموزش، ارزیابی عملکرد، بیمه مکمل، نظرسنجی و شرکت پیشتاز طب زمان را به نرم‌افزارهای پرسنلی و حضور و غیاب مجهز کردند.
در گزارش اختتام تیم فنی چارگون، استقرار نرم‌افزارهای مکاتبات، فکس، ECE، ایمیل، دیدگاه همراه، پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، تشکیلات در شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی از دیگر پروژه‌های پایان یافته تیم فنی چارگون در این 3 ماه ذکر شده‌اند.
راه‌اندازی نرم‌افزارBPMS دیدگاه در استانداری خراسان شمالی، شرکت بهره‌برداری صنایع نفت OICO و شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان نیز پایان بخش کارنامه کاری تیم فنی چارگون در سال 97 بوده‌اند.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه‌ها را آقایان مسعود عنوانی، علی قاسم‌پور، مهدی راد، حامد دولت‌آبادی، ابراهیم قلی‌پور و خانم‌ها‌ مهسا اشرفی و شراره رضائیه برعهده داشته‌اند.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.