پرش به محتوای اصلی

روز به یادماندنی چارگون در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان

روز به یادماندنی چارگون در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان

چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان شرکت چارگون با حضور نمایندگان بیش از هزار سازمان مشتری از نقاط مختلف کشور در مجموعه سالن های هتل المپیک برگزار شد. چارگون در این رخداد از آخرین محصولات و خدمات جدید خود در حضور مشتریان و فعالان صنعت نرم‌افزار رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی چارگون در آغاز این گردهمایی فرزاد رحمانی، مدیر عامل شرکت، ضمن تقدیر و تشکر از حضور و حمایت مدیران و کارشناسان حاضر، اعلام نمود که تیم بزرگ چارگون طی یکسال گذشته مشتاقانه تلاش نموده تا با به ثمر رساندن پروژه‌های بزرگ، امروز با دست پر به میان مشتریان بیاید.

در ادامه رحمانی با اشاره به روند رشد فناوری در سالهای اخیر و پیش‌بینی موسسات معتبر مطالعاتی از چشم‌انداز رشد آن در سالهای آینده، اعلام کرد که فناوری بیش از آن که بخواهد به جای افراد ایفای نقش کند، به‌ویژه در امور فکری و تصمیم‌گیری، آگاهی‌رسانی می‌کند به نحوی که افراد با آگاهی کافی، تصمیمات و واکنش‌های صحیح را اتخاذ نمایند. او با اشاره به دستگاههای همراه، فناوری‌های پوشیدنی و …. که در کشورمان نیز رایج شده‌اند، اعلام کرد که چارگون محور گردهمایی امسال را «آگاهی بر لحظه» قرار داده و تلاش نموده مجموعه محصولات و خدمات خود را هم‌راستا با روند رشد فناوری توسعه دهد.

روز به یادماندنی چارگون در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان

وی با اشاره به این‌که مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، طی سال گذشته در ابعاد «کارایی»، «همسویی با نیاز واقعی مشتریان» و همچنین «امنیت» شاهد بهینه‌سازی و رشد و توسعه فوق‌العاده‌ای بوده، تاکید کرد که امروز کاملترین «دیدگاه» را به مشتریان عرضه می‌نماییم و افتخار می‌کنیم که در بهبود بهره‌وری سازمانهای مشتری تاثیر بزرگی خواهیم داشت. همچنین با اشاره به اینکه در سال گذشته «مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه» در یکی از بهترین آزمایشگاه‌های فنی، مورد ارزیابی کارشناسان امنیت اطلاعات قرار گرفته، موفق به اخذ گواهی‌نامه ارزیابی امنیتی از سازمان فناوری اطلاعات ایران شده است.

مدیرعامل چارگون با تاکید بر اهمیت قابلیت انعطاف و شکل‌پذیری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه که یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این محصول است، ارتقاء کارایی این مجموعه نرم‌افزاری را یکی از مهمترین ماموریتهای موفق این شرکت در یک‌سال گذشته عنوان کرد و در همین راستا به نمونه‌هایی از فرآیندهای پردازشی دیدگاه همچون محاسبه حقوق، صدور احکام و … در سازمانهای بزرگ، اشاره نموده که زمان آن کاهش چشم‌گیری داشته است.

رحمانی همچنین با اشاره به نسخه جدید سرویس Sync Server دیدگاه، نسل جدید نرم‌افزار حضور و غیاب با پشتیبانی از تقویم پیشرفته کاری، تسهیل فرآیند مکاتباتی میان کارکنان یک مجموعه با حفظ پست‌های سازمانی، نرم‌افزار مرکز گزارشات آماری  را از دیگر محصولات جدید چارگون اعلام کرد و گفت: چارگون با توجه خاص به موضوع سیستم‌های منابع انسانی در سازمانها و دستگاه‌های مختلف، نرم‌افزارهای بازنشستگی و بیمه‌ و بهداشت را به سبد محصولات خود اضافه نموده و به این ترتیب اعلام می‌نماید که کاملترین مجموعه نرم‌افزاری مدیریت منابع‌انسانی کشور را عرضه می‌نماید.

به گفته او، چارگون در حوزه خدمات پشتیبانی همواره رویکرد پشتیبانی پیشگیرانه را در دستور کار داشته و در همین راستا با طراحی نرم‌افزار «پایشگر» تلاش کرده تا مدیریت و کنترل سیستم را برای مدیران فناوری اطلاعات تسهیل نماید.

مدیرعامل چارگون با تاکید بر اینکه بیش از 800 امکان جدید به «مجموعه نرم‌افزار دیدگاه» اضافه شده است، گفت: تمامی تلاش ما ارائه بهترین خدمات به یک میلیون و 276 هزار و860 نفر کاربر دیدگاه در سراسر کشور است .

در ادامه این گردهمایی شاهین طبری، رییس هیات مدیره چارگون موضوع مسئولیت‌پذیری اجتماعی این شرکت و پروژه‌های مرتبط به آن را برای مشتریان چارگون تشریح کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

وی با بیان اینکه تعیین وظایف اجتماعی و نقش‌آفرینی در آنها همواره یکی از دغدغه‌های مدیران ارشد چارگون بوده و پروژه‌های متعددی در این زمینه تعریف و اجرایی شده‌اند که چارگون همواره به آنها افتخار می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت‌پذیری اجتماعی از سوی شرکت‌های بزرگ تجاری یکی از موفق‌ترین مدلهای مدیریتی درجهان است تصریح کرد: چارگون مفتخر است در کنار همه فعالیت‌های سال‌‌های گذشته پروژه‌های پارسی‌بان و آینده بهتر را معرفی کند.

شاهین طبری خاطر نشان کرد: در پروژه پارسی‌بان تلاش می‌شود تا واژه‌های فارسی در همه بخشهای نرم‌افزار، مکاتبات و اسناد به‌کار گرفته شوند. وی با بیان اینکه در پارسی‌بان به همکاری فرهنگستان ادب و فارسی نیز نیازمندیم گفت: در مجموعه دیدگاه بیش از 60 هزار واژه مختلف وجود دارد که حدودا 20 درصد این کلمه‌ها انگلیسی و عربی هستند. تلاش ما این است که این واژه‌ها را هم به فارسی برگردانیم و در نرم افزاری که سال آینده ارائه می‌د‌هیم این کار را عملی می‌کنیم.

رییس هیات مدیره چارگون همچنین به فعالیت موسسه همگام اشاره کرد و گفت این موسسه از سال 89 تاکنون فعالیت‌های زیادی را در جهت مسئولیت‌پذیری اجتماعی خود انجام داده است که از آن جمله می توان به ارائه بسته مهر شامل لوازم التحریر به 680 دانش آموز، فعالیت در حوزه خیریه مدرن و ارائه مجموعه‌ نرم‌افزاری دیدگاه به انجمن‌های مردم‌نهاد مانند موسسه نیکان، زنجیره امید و آراسته اشاره کرد.

وی همچنین از اجرای برنامه «آینده بهتر» برای جوانان آماده کار به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای دیگر «همگام» یاد کرد و گفت : ما در این پروژه جوانان را برای حضور در عرصه‌های مختلف کاری آماده می‌کنیم و توانمندی‌هایشان را به آنها نشان می‌دهیم.

طبری از مشتریان چارگون درخواست کرد تا با فراهم کردن فرصت تجربه کاری برای این جوانان در پروژه «آینده بهتر» مشارکت داشته باشند و در لذت آن سهیم شوند.

همچنین چارگون با اقدامی جسورانه و در راستای فرهنگ‌سازی در این حوزه، نشست تخصصی بررسی چالشهای نرم‌افزار کشور را با حضور مدیران عامل شرکتهای همکار و تعدادی از مدیران و کارشناسان فعال در این صنعت برگزار نمود که با استقبال شرکت‌کنندگان مواجه شد.

همچنین در پایان بخش اول این گردهمایی از نویسندگان سه مقاله برتر ارسال شده به دبیرخانه، تقدیر شد. در ادامه مطابق دوره‌های قبلی، چارگون امسال نیز از جمعی از سازمانهای الکترونیکی برگزیده با اهدای لوح و تندیس تقدیر به‌عمل آورد.

گفتنی است بعد از پایان برنامه‌های صبح و صرف ناهار، میهمانان این رویداد در 7 کارگاه آموزشی همزمان، با آخرین قابلیت‌های مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه آشنا شدند و به این ترتیب چهارمین گردهمایی مشتریان چارگون با برگزاری نشست خبری مدیران ارشد شرکت با اصحاب رسانه‌ها در ساعت 17 به کار خود پایان داد.

روز به یادماندنی چارگون در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان روز به یادماندنی چارگون در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان

مطالب مرتبط

چارگون و نمایشگاه الکامپ
چارگون و نمایشگاه الکامپ

بدون شک الکامپ بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات در سطح کشور است که هر ساله برگزار می‌شود. اما با نگاهی به ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.