پرش به محتوای اصلی

آموزش نرم‌افزار پرسنلی و تشکیلات سازمانی دیدگاه در دانشگاه علوم پزشکی ایران

دوره های آموزشی نرم‌افزارهای دیدگاه

کارگاه آموزشی نرم‌افزار پرسنلی و تشکیلات سازمانی برای کلیه کاربران کارگزینی‌های دانشکده‌ها و بیمارستان‌های زیرمجموعه‌ دانشگاه علوم پزشکی ایران، برگزار شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
کاگاه نرم_افزار پرسنلی دیدگاه در دانشگاه علوم پزشکی ایران
کارگاه نرم_افزار پرسنلی دیدگاه در دانشگاه علوم پزشکی ایران

صفیه رحمانی – مسئول حساب دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون گفت: این کارگاه آموزشی از سوی دفتر حساب مشتریان و واحد منابع انسانی چارگون امروز یکشنبه 13 آبان از ساعت 9 صبح تا 30/13 ظهر در محل این دانشگاه، برپا شد.
وی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی که با حضور بیش از 60 نفر از کاربران کارگزینی‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایران، دایر شد و سرفصل‌های مهمی از جمله چگونگی کارکرد نرم‌افزارهای پرسنلی و تشکیلات سازمانی دیدگاه، متمرکزسازی اطلاعات پرسنل و انجام کلیه امور مربوط به احکام و پرونده‌های پرسنلی به کاربران، ارائه شد.
رحمانی اضافه کرد: این کارگاه آموزشی با هماهنگی دفتر حساب مشتریان چارگون و پشتیبانی پرسنلی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد تا ضمن پاسخگویی به نیازهای آموزشی کاربران، بهره‌برداری کامل از قابلیت‌های نرم‌افزارها به صورت عملی و تئوری همراه با رفع اشکالات کاربری به پرسنل کارگزینی‌ها آموزش داده شود.
به گفته وی،‌ ارتقای دانش کاربران کارگزینی‌های واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی ایران هدف نهایی از برگزاری این کارگاه آموزشی بود که توسط سرکار خانم شقایق نظری و آقای سعید درویشوند از کارشناسان پشتیبانی واحد منابع انسانی چارگون برگزار شد.
مسئول حساب دانشگاه علوم پزشکی ایران یادآور شد: سرفصل‌های آموزشی این کارگاه را مفاهیم و مباحث مختلفی از جمله آموزش امکانات و قابلیت‌های نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه، اصلاحیه نردبانی حکم‌ها، آرشیو پرونده‌های پرسنلی و آموزش هوشمندسازی و همچنین پرسش و پاسخ و رفع اشکال کاربران تشکیل می‌داد.
گفتنی است؛ دفتر حساب مشتریان با هدف تسهیل در برقراری فضای تعاملی و ارتباطی بین مشتری و شرکت چارگون و با تمرکز بر روی مدیریت تجربه مشتری تشکیل شده است. مسئولیت حفظ و ارتقای رضایت مشتری ،شناسایی و ارائه راهکار درباره ریسک‌های موجود، پیگیری درخواست‌ها و نیازهای مشتری و ارائه‌ پاسخ مناسب در حداقل زمان ممکن را می‌توان از وظایف گروه مسئولین حساب شرکت چارگون، برشمرد.

آموزش نرم_افزار پرسنلی دیدگاه در دانشگاه علوم پزشکی ایران
آموزش نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه در دانشگاه علوم پزشکی ایران

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.