علی قاسم‌پور – سرپرست دفتر مدیریت پروژه استقرار چارگون: بر کیفیت خاص استقرار سیستم‌های دیدگاه و حفظ جایگاه چارگون در بازار رقابتی تمرکز ویژه‌ای داریم.

علی قاسم پور - سرپرست دفتر مدیریت پروژه استقرار چارگون
 

به گزارش روابط عمومی چارگون، دفتر مدیران پروژه استقرار وظیفه راه اندازی و عملیاتی‌سازی پروژه‌ها، پیگیری و به انجام رساندن آنها را برعهده دارد. این دفتر نقشی کلیدی و اثرگذار در موفقیت و پویایی چارگون در بازار رقابتی دارد و همه ارکان شرکت بر اهمیت کار آن، آگاهی دارند.
در تغییر و تحولاتی مدیریتی «چارگون 98» سرپرستی دفتر مدیران پروژه‌ استقرار به علی قاسم‌پور واگذار شده است. جوانی با انگیزه، مسلط و علاقه‌مند به انجام کارهای تیمی و گروهی که مدیران چارگون او را در انجام ماموریت مهم و خطیر دفتر مدیریت پروژه استقرار، توانمند می‌دانند.

ایجاد بهترین و مطلوب‌ترین بستر برای بهره‌برداری از سیستم‌های دیدگاه 

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

علی قاسم‌پور درباره مسئولیت جدید خود می‌گوید: مدیریت پروژه، کاری پر تنوع، پرتنش و حساس است که به تمرکز و تعهد بالا، نیاز دارد. از ویژگی‌های اصلی این حوزه پویایی، تحرک زیاد و تعامل دائمی و دوسویه با مشتری است. از همین رو دفتر مدیریت پروژه استقرار را می‌توان عاملی تعیین‌کننده در ارزیابی‌های سازمان‌های مشتری از چارگون،‌ دانست.
وی تاکید کرد: علی‌رغم تغییر مدیریت دفتر، استراتژی‌های تعیین شده برای آن، تغییر چندانی نخواهد داشت. ما همچنان با جدیت و تعهد بالا به سازمان‌های مشتری خدمت‌رسانی می‌کنیم. علاوه براین، تلاش می‌کنیم تا سرعت عمل، کیفیت و دقت خود در راه‌اندازی سیستم‌های دیدگاه را به طور مطلوبی افزایش دهیم.

به عاملیت کاربران توجه ویژه داریم

سرپرست دفتر مدیران پروژه استقرار چارگون یادآور شد: در بسیاری از اوقات، کیفیت نتایج عملکرد دفتر وابسته به تعامل و همکاری با سایر دپارتمان‌ها و واحدهای کاری چارگون است. تلاش ما این است که برای ارتقای سطح عملکرد دفتر، تعاملات و رویکردهای سازنده خود را با سایر واحدها، توسعه دهیم.
قاسم‌پور تصریح کرد: در فرآیند استقرار پروژه‌ها مطمئنا بر کیفیت خاص استقرار سیستم‌های دیدگاه، تمرکز ویژه‌ای داریم. کسب رضایت مشتری برایمان اولویت دارد و به عاملیت کاربران در حوزه‌های مختلف اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مالی و لجستیک، توجه ویژه خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: در دفتر مدیران پروژه چارگون همواره تلاش می‌کنیم بهترین و مطلوب‌ترین بستر بهره‌برداری از سیستم‌ها را برای کاربران فراهم کنیم.

اشتراک گذاری :