مدیر راهکار منابع انسانی از برگزاری کارگاه آموزشی برنامه‌ریزی جبران خدمات و طبقه‌بندی مشاغل با معرفی مدل(Mercer) در ششمین گردهمایی سالانه چارگون خبر داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
جبران خدمات
جبران خدمات

نوشین محمدی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون گفت: به دنبال تجربه موفق همایش «جبران خدمات از استراتژى تا اجرا» که ۸ شهریور امسال آن را با حضور مدیران و متخصصین حوزه مدیریت منابع انسانی کل کشور برگزار کردیم، تصمیم گرفتیم تا این کارگاه را به طور اختصاصی برای مشتریان چارگون برگزار کنیم.
وی ادامه داد: گردهمایی سالانه چارگون، بهترین فرصت برای برگزاری این کارگاه و ارائه دستاوردهای سیستم جبران خدمات به مشتریان است؛ بنابراین کارگاه آموزشی برنامه‌ریزی جبران خدمات و طبقه‌بندی مشاغل با معرفی مدل(Mercer) با حضور جهانگیر پورصمیمی- مشاور و مدرس برنامه‌ریزی جبران خدمات که در طرح‌ریزی و اجرای موفق این نظام در شرکت‌های مختلف، تجربه دارد، برای علاقمندان برپا خواهد شد.
مدیر راهکار منابع انسانی چارگون خاطرنشان کرد: شرکت چارگون در جهت تکمیل نقش خود به عنوان یکی از ارائه‌کنندگان اصلی نرم‌افزارهای یکپارچه مدیریت منابع انسانی در سطح کشور، برگزاری این کارگاه تخصصی را طرح‌ریزی کرده است.
به گفته محمدی، چارگون تلاش دارد تا در این کارگاه ضمن پاسخ‌‌گویی به سئوالات مختلف، محورهایی مانند چگونگی طراحی و عملیاتی کردن نظام جبران خدمات، راهکارها و ابزارهای پیشنهادی برای بهینه‌سازی نظام جبران خدمات و افزایش تاثیرگذاری آنها را برای مدیران و متخصصین در حوزه منابع انسانی تحلیل و تشریح کند.
این کارگاه بعداز ظهر روز 18 دیماه پس از برگزاری برنامه اصلی ششمین گردهمایی سالانه چارگون در برج میلاد برپا خواهد شد.

اشتراک گذاری :