هشتمین گردهمایی سالانه چارگون همزمان با گرامی‌داشت 20 سال حضور مداوم در صنعت نرم‌افزاری کشور و مرور دستاوردهای اثرگذارش در کسب و کارهای ایرانی با حضور جمع کثیری از نمایندگان سازمان‌های مشتری برگزار شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، هشتمین گردهمایی سالانه مشتریان روز 8 دیماه با شعار «بیست سال اول» در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار و گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای تازه در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، توسط مدیران شرکت چارگون به مخاطبان عرضه شد.
در حاشیه هشتمین گردهمایی سالانه چارگون، منتخبی از کسب‌وکارهای نوین اینترنتی با هدف ایجاد فرصت تعامل بیشتر بین تمامی فعالان حوزه فناوری کشور و اثرگذاری در هرچه پویاتر و بهتر شدن صنعت آی‌تی و تولیدات آن به ارائه و معرفی خدمات خود پرداختند.
در این گردهمایی سالانه همچنین نشان «سازمان الکترونیکی برگزیده» به 10 سازمان مشتری اعطا شد. هدف چارگون از انتخاب و اعلام سازمان‌های الکترونیکی برتر، پاسداشت تلاش مشتریان در الکترونیکی کردن فرآیندهای سازمانی و ارائه الگوهای برتر برای سایر سازمان‌های مشتری اعلام شده ‌است.
امسال نیز مانند هرسال برگزاری 4 کارگاه‌ آموزشی و فنی با رویکردی عمومی‌تر به صنعت آی‌تی کشور با موضوعات مختلف برگزاری کارگاه آموزشی تشریح کاربردهای اینترنت اشیاء، آموزش راهکارهای افزایش همراهی برای تغییرات پایدار سازمانی، کارگاه‌ آموزشی Backup and Disaster Recovery و همچنین کارگاه استنادپذیری اسناد و عملیات الکترونیک، پایان بخش برنامه‌های هشتمین گردهمایی سالانه چارگون بودند.

اشتراک گذاری :