پرش به محتوای اصلی

اختتام پروژه استقرار مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران

پروژه استقرار «مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه» در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران با نصب و استقرار نرم‌افزارهای مکاتبات، سرویس ارسال و دریافت فکس، سرویس تبادل الکترونیکی مکاتبات ECE و حسابداری مالی با موفقیت به پایان رسید.

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران بنا بر نیاز به استفاده از سیستم جامع اداری در واحدهای مختلف سازمانی اعم از اداری، مالی و منابع انسانی، تصمیم به خریداری مجموعه نرم‌افزار سازمانی گرفت و با بررسی ویژگی‌های مختلف نرم‌افزارهای سازمانی با توجه به مبتنی بر وب بودن مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه و همچنین استفاده از این مجموعه نرم‌افزاری از طرف سازمان مرکزی و ادارات زیرمجموعه کل کشور، اقدام به خرید نرم‌افزارهای یادشده نمود.

هم‌اکنون، این سیستم‌ها در ستاد مرکزی و مراکز شهرستان‌ها و به منظور استفاده 400 کاربر راه‌اندازی شده است. از منافع ایجادشده در این سازمان به واسطه راه‌اندازی نرم‌افزارهای یادشده، می‌توان به ارسال مکاتبات و ارسال و دریافت فکس بین ستاد و مراکز شهرستان‌ها از طریق سیستم مکاتبات دیدگاه و سهولت در پیگیری و جستجو گزارش‌گیری نامه‌ها و دسترسی به اسناد حسابداری و گزارشات موردنیاز به صورت متمرکز در سیستم اشاره کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران در ابتدا تحت نظر وزارت کار و امور اجتماعی به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه ای پرداخت. این اداره در حال حاضر زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور فعالیت می‌کند و از آنجا که توسعه روزافزون مرکز آموزشی، دسترسی کارآموزان را به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آسان تر کرده است، اما احساس نگرانی از افت کیفیت آموزش‌ها رویکرد این اداره کل را هم اکنون به سمت ارتقای کیفی آموزش‌ها و آموزش‌های منجر به اشتغال مورد نیاز بازار کار معطوف داشته است.

اطلاعات تکمیلی از طریق سایت به آدرس  https://www.mazandarantvto.ir/tvto دسترس است.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

نرم‌افزار اموال مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه مورد تایید اداره کل اموال دولتی قرار گرفت
نرم‌افزار اموال مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه مورد تایید اداره کل اموال دولتی قرار گرفت

نرم‌افزار اموال از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه مورد تایید اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت امور اقتصادی و دارایی ... ادامه مطلب »

فکس
فکس

با استفاده از سیستم فکس به عنوان یکی از سرویس‌های زیرساخت حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، امکان متمرکز سازی ... ادامه مطلب »

تشکیلات سازمانی
تشکیلات سازمانی

سیستم تشکیلات سازمانی به عنوان بخشی از سیستم جامع حوزه منابع انسانی است که مدیریت واحدها، پست‌ها و مشاغل سازمان ... ادامه مطلب »

سیستم جامع رفاه

از آنجا که ارائه خدمات رفاهی یکی ابزارهای موثر در ایجاد انگیزه و جبران خدمات پرسنل محسوب می‌شود، مدیریت تسهیلات ... ادامه مطلب »

خرید و تدارکات
خرید و تدارکات

برنامه‌ریزی و سامان‌دهی فرآیند خرید و تأمین کالا و خدمات، به گونه‌ای که بهترین انتخاب با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین ... ادامه مطلب »

دیدگاه همراه
دیدگاه همراه

رواج استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند و تجهیزات کاربری قابل‌حمل، منجر به تغییر جدی در نگرش صاحبان کسب‌وکار نسبت به ... ادامه مطلب »

راهکار سازمان‌های توزیع‌شده
راهکار سازمان‌های توزیع‌شده

پراکندگی جغرافیایی یکی از اصول اجتناب‌ناپذیر بنگاه‌های کاری بزرگ است که به واسطه آن کاهش هزینه‌های ارتباطی و تسهیل و ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.