FailCon روز پنج‌شنبه، 23 مرداد ماه 93 در ساختمان همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. سخنرانان این کنفرانس کارآفرینان موفقی بودند که در راه موفقیت خود از موانع متعددی گذشته و از چالش‌ها و مشکلات در جهت موفقیت بیشتر استفاده کرده بودند.

شاهین طبری، مؤسس و بنیان‌گذار شرکت چارگون، یکی از سخنرانان این کنفرانس بودند که علاوه بر فعالیت در حوزه IT در زمینه ورزش paintball به صورت حرفه‌ای مشغول به فعالیت است.

ایشان که به عنوان یکی از کارآفرینان کشور در حوزه نرم‌افزار در این کنفرانس معرفی شدند، درخصوص شکل‌گیری تیم چارگون و شکست‌ها و چالش‌هایی که تاکنون این تیم پشت سر گذاشته صحبت کردند،‌ همچنین  در خصوص تجربه‌اش در زندگی شخصی که باعث  نقطه عطفی برای تغییر در مسیر زندگی و شروع گام‌هایی استوارتر برای پیش رفتن به سوی موفقیت بوده است، صحبت کردند. شاهین طبری پارامترهایی مانند ایمان به توانمندی‌ هم‌تیمی‌ها، تمرکز در طول زمان روی هدف و … را به عنوان رموز جادوی  تیم نام برد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

این سمینار از ساعت 8:30 تا 14 با سخنرانی میهمانان برگزار شد و در انتها در پنل پرسش و پاسخ آقایان شیخ عطار،‌ مظلوم، خلیقی سیگارودی و طبری به سوالات شرکتکنندگان پاسخ دادند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت سمینار ‌‌FailCon به نشانی  www.thefailcon.ir  مراجعه کنید.

اشتراک گذاری :