پروژه استقرار «مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه» در شرکت داروسازی آتی فارمد با نصب و استقرار نرم‌افزارهای مکاتبات، سرویس ارسال و دریافت فکس، پرسنلی و حضور و غیاب با موفقیت به پایان رسید. شرکت داروسازی آتی فارمد بنا بر نیاز به استفاده از سیستم جامع اداری در واحدهای مختلف سازمانی اعم از اداری، مالی و منابع انسانی، تصمیم به خریداری مجموعه نرم‌افزار سازمانی گرفت و با بررسی ویژگی‌های مختلف نرم افزارهای سازمانی با توجه به مبتنی بر وب بودن مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه و همچنین استفاده از این مجموعه نرم‌افزاری از طرف شرکت‌های دارویی مشابه، اقدام به خرید نرم‌افزارهای یادشده نمود.

هم‌اکنون، این سیستم‌ها در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران و کارخانه راه‌اندازی شده است. از منافع ایجادشده در شرکت آتی فارمد به واسطه راه‌اندازی نرم‌افزارهای یادشده، می‌توان به ارسال مکاتبات و فکس‌ها از طریق سیستم مکاتبات دیدگاه و سهولت در پیگیری و جستجو گزارش‌گیری نامه‌ها و دسترسی به تمامی احکام پرسنلی، مشاهده کارکرد حضور پرسنل و آرشیو مرخصی‌ها و ماموریت‌ها اشاره کرد.

شرکت داروسازی آتی فارمد (سهامی خاص) مورخ 8/3/90 تحت شماره405114 و به شناسه ملی 10320559117 در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسیده است. این شرکت تحت سرمایه‏ گذاری مشترک با شرکت  Stragenسوئیس به عنوان یکی از پیشرفته‏‌ترین و مدرن‏ترین شرکت‏ های داروسازی در ایران و خاورمیانه با هدف تولید فرآورده ‏های هورمونی خوراکی بر اساس اصول و استانداردهای اروپایی و به صورت ماژولار (پیش ساخته) ساخته شده و گواهینامه‏ های اروپا از جمله GDP،GSP، GMP را کسب خواهد کرد.
حصول برند برتر داخلی در زمینه تولید داروهای هورمونی خوراکی چشم‌انداز این شرکت است و جهت دستیابی به آن اقدام به تولید و عرضه داروهای هورمونی خوراکی با بهره‏ گیری از فن‏آوری‏ های نوین، براساس استانداردهای بین‏ المللی و تحت همکاری تولیدکنندگان برتر دارو در دنیا جهت ارتقاء سلامت اقشار مختلف جامعه و افزایش کیفیت درمان ارائه شده توسط جامعه متخصصین پزشکی نموده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

پروژه تولید فراورده‌های هورمونی با حضور شرکت  Stragenبه عنوان یکی از سرمایه‌گذارهای شرکت آتی فارمد و سهیم بودن یک شرکت اروپایی، اولین شراکت خارجی در صنعت دارویی کشور بعد از انقلاب اسلامی محسوب می شود و فوائد فراوانی را از جمله استفاده از  R&Dشرکت استراژن به عنوان یک شرکت پیشرو در عرصه تولید داروها با فن آوری بالا ( High Tech )، امکان تولید داروهای هورمونی تحت لیسانس شرکت استراژن و ساخت اولین مجموعه دارویی که دارای استانداردها و معیارهای جهانی، عائد صنعت داروسازی کشور خواهد کرد.

فعالیت اصلی شرکت داروسازی استراژن انتخاب، توسعه و ثبت محصولات ژنریک استراژیک با کیفیت استاندارد است که توزیع و تمرکز ابتدایی آن در اروپا و در حال حاضر در سراسر دنیا است. استراژن توزیع محصولات خود را از طریق شرکت های تابعه خود در 8 کشور و همچنین از طریق شرکت های اصلی داروهای ژنریک در کشورهای دیگر انجام می‌دهد. فعالیت این شرکت در زمینه هورمون‌های خوراکی، داروهای تزریقی ضد سرطان، پوست، آنتی بیوتیک و قلب و عروق و هدف اصلی این شرکت پیشرو بودن در ثبت داروهای ژنریک در اروپا است.
اطلاعات تکمیلی از طریق سایت به آدرس   www.atipharmed.com دسترس است.

اشتراک گذاری :