روز کار داوطلبانه کارمندان (Give and Gain Day) یک رویداد جهانی است که براساس آن کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها، یک روز از سال، در طول ساعت کاری خود فعالیت‌های داوطلبانه‌ انجام می‌دهند.

به عنوان نمونه کارکنان یک شرکت می‌توانند به شکل گروهی در پروژه‌ای در اجتماع محلی خود همکاری کنند. این رویداد طیف وسیعی از فعالیت‌های آموزشی، هنری، زیست محیطی، اجتماعی، بهداشت و سلامت را در بر می‌گیرد.

 

روز کار داوطلبانه کارکنان بخشی از برنامه مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها است که توسط مدیران ارشد بنگاه‌های اقتصادی برای تشویق و حمایت از داوطلبی کارکنان در رفع چالش‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

در ایران امسال، روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه روز کار داوطلبانه تعیین شده بود و به این ترتیب ما نیز در چارگون به این حرکت جهانی پیوستیم. پیرو هماهنگی‌هایی که از طریق موسسه خیریه همگام با مرکز ترویج حاکمیت و مسئولیت شرکتی انجام شده بود، در این روز میزبان دانشجویان مستعدی بودیم که توسط موسسه “مُحاد” معرفی شده بودند.

روز ۱۶ اردیبهشت، ماموریت ما در شرکت چارگون این بود که این دانشجویان را با مبانی ویندوز، اینترنت و کارگاهی در مورد “برند شخصی” آشنا نموده و آنها را جهت ورود به بازار کار توانمند سازیم و یک روز کاری میزبان این دوستان بودیم.

«مؤسسه ی خیریه ی حمایت از دانشجویان مستعد» با نام اختصاری “مُحاد” با هدف حمایت مادی و تحصیلی از دانشجویان مستعد و نیازمند از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نموده است. هر سال پرونده¬ی تحصیلی تعداد فراوانی از دانشجویان دانشگاه های مختلف کشور در رشته¬های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و از میان آنان، مستعدترین و پرتلاش‌ترین دانشجویان انتخاب، و امکانات بورسیه در اختیارشان قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری :