سرپرست واحد استقرار لجستیک چارگون از نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارهای اموال و دارایی‌های ثابت، خرید و تدارکات و انبار و حسابداری انبار دیدگاه در 500 واحد عملیاتی دانشگاه پیام نور سراسر کشور خبر داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

علی گودرزی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون گفت: پروژه عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای اموال و دارایی‌های ثابت، خرید و تدارکات و انبار و حسابداری انبار در دانشگاه پیام نور به دلیل پراکندگی جغرافیایی و تعدد مراکز آموزشی، یکی از بزرگترین و جدیدترین تجربه‌های کاری راهکار لجستیک چارگون است که با ابتکاری نو، تلاش داریم تا این پروژه را به سرانجام برسانیم.
وی ادامه داد: این پروژه در دو فاز تعریف شده است، فاز اول استقرار این سه نرم‌افزار در سطح استان‌ها و ستاد مرکزی که با تلاش مضاعف کارشناسان استقرار لجستیک با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تلاش و پیگیری در زمان مناسبی انجام شد. در فاز دوم استقرار نرم‌افزار که عملیاتی‌سازی 500 مرکز دانشگاه در سراسر کشور می‌باشد که می‌بایست فرایندهای سازمان در سطح تمامی‌ مراکز مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
سرپرست واحد استقرار چارگون خاطرنشان کرد: اقداماتی با محوریت کاربری آسان و مدیریت متمرکز استانی و ستادی و همچنین تسهیل در گام‌های استقرار و پشتیبانی نرم‌افزار انجام شده که از اثرات شاخص آن ارتقای بهره‌وری از طریق فرآیندهای بهینه نرم‌افزارهای حوزه لجستیک دیدگاه در این مجموعه‌ بزرگ خواهد بود.
گودرزی، مهمترین مزیت این روش استقرار را افزایش سرعت اتمام پروژه دانست و گفت: علاوه بر این،‌ آسان‌سازی فرآیند پشتیبانی و حل مشکلات مشتری در صورت بروز هرگونه اختلالی به ساده‌ترین روش امکان‌پذیر خواهد بود.

اشتراک گذاری :