هفتمین سمینار منابع انسانی کشور، توسط مؤسسه مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی و با همکاری انجمن مدیریت منابع انسانی و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با عنوان «جهاد اقتصادی و توسعه منابع انسانی» برگزار گردید.

این سمینار امسال با تاکید بر نوآوری، ابتکار، بازنگری، ارزیابی و تبادل تجربه‌های داخلی و بین‌المللی در زمینه توسعه منابع انسانی در کشور برگزار شد و ارائه‌کنندگان مختلفی از شرکت‌ها و گروه‌های صنعتی بزرگ مانند ایران خودرو، سایپا، فولاد مبارکه، ساپکو، وزارت نفت و همچنین اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های معتبر کشور، برای ارائه مقاله و یا برگزاری کارگاه در آن حضور یافتند.

تنها مقاله ارائه شده در حوزه فناوری اطلاعات این سمینار نیز، توسط روزبه بهرامی رئیس واحد استقرار نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی شرکت چارگون، با عنوان «میز کار الکترونیک بستر اطلاعاتی توانمندسازی کارکنان» ارائه گردید.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

این مقاله، که در روز دوم سمینار ارائه شد، به بررسی مسایل و نکات زیر پرداخت:

  • سیر تحول مدیریت منابع انسانی و مدیریت منابع انسانی استراتژیک در دنیا و ایران
  • چالش‌ها و الزامات مکانیزاسیون فرآیندهای منابع انسانی
  • شناخت ابزارهای مکانیزاسیون حوزه منابع انسانی
  • آشنایی با فرآیند استقرار و مدیریت پروژه تحول در حوزه منابع انسانی با رویکرد مکانیزاسیون و معرفی قابلیت‌ها و دورنمای محصولات شرکت چارگون (مجموعه دیدگاه) در حوزه منابع انسانی

این سمینار در تاریخ 14 و 15 آبان ماه در سالن مرکز همایش‌های صدا و سیما و محل موسسه مطالعات و بهره‌وری و منابع انسانی برگزار گردید.

 

اشتراک گذاری :