پرش به محتوای اصلی

نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار (BPMS)

نرم افزار مدیریت فرآیند کسب‌و‌کار (BPMS) به شرکت‌ها کمک می‌کند تا مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و وظایف را طراحی، مدل‌سازی، اجرا، خودکارسازی و بهبود بخشند که پس از تکمیل، به یک هدف سازمانی دست یابند.

روی هم رفته، این فعالیت‌ها و وظایف، که می‌توانند توسط افراد و تجهیزات انجام شوند و معمولاً بخش‌های تجاری را در بر می‌گیرند، چیزی را تشکیل می‌دهند که به عنوان یک فرآیند تجاری شناخته می‌شود.

BPMS (Business Process Management Software) محصول فناوری است که از مدیریت فرآیند کسب‌وکار (BPM) پشتیبانی می‌کند، ابزاری که هدف آن بهبود فرآیندهای کسب‌وکار از ابتدا تا انتها است.

نتایج استفاده از BPMS در سازمان‌ها

کاهش هزینه‌ها

BPMS می‌تواند موجب کاهش هزینه‌ها، حذف مازاد کاری و ساده کردن فرآیندهای ناکارآمد برای کسب‌وکارها شود.

کاهش ریسک

BPMS به عنوان یک راه‌حل مناسب، به کاهش ریسک در فرآیندها کمک می‌کند.  

افزایش چابکی

BPMS می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند تا تغییرات را سریع و آسان و به سرعت ایجاد کنید.

کنترل سازمانی مؤثرتر

BPMS با مدیریت اطلاعات بهتر، کنترل فرآیندها و اداره مؤثر یک سازمان را آسان می‌کند.

بهبود همکاری بین واحدهای مختلف سازمان

با ابزارهای BPMS، فرآیندها میتوانند با وضوح بیشتری ارتباط برقرار کنند و افراد، همکاری مؤثرتری با یکدیگر داشته باشند.

بهینه‌سازی فرآیندها

ایجاد فرآیندهای جدید یا بهبود فرآیندهای موجود با BPMS به راحتی امکان‌پذیر مربوط می شود.

چرا از BPMS استفاده کنیم؟

ابزارهای BPMS به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا استراتژی‌های تجاری خود را هماهنگ با تغییر و بهبود فرآیند کسب‌وکار در بخش‌های مختلف شرکت و حتی با شرکای خارجی پیاده‌سازی کنند. آنها یکپارچه‌سازی در سیستم‌های سازمانی و برنامه‌های کاربردی سازمانی مانند برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را امکان‌پذیر می‌کنند.

ابزارهای BPMS داده‌ها را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل‌ها را اجرا می‌کنند تا به شرکت‌ها کمک کنند تا بفهمند کدام بخش از فرآیند کسب‌وکار را می‌توان به صورت خودکار درآورد و یا تغییر داد. با به‌کارگیری صحیح ابزارهای BPMS، بهره‌وری و روحیه کارکنان با خودکارسازیِ وظایف دستی بالا می‌رود، همچنین رسیدگی به مشکلات و چالش‌های فرآیند به امری آسان‌تر تبدیل می‌شود و موجب ارائه دید بیشتر در مورد نحوه انطباق کار کارکنان با یک فرآیند بزرگ‌تر می‌گردد.

سخنرانان

مهدی عامری

مهدی عامری

مدیر راهکار BPMS چارگون

محمد اکبری

محمد اکبری

تیم لید مدیریت فرآیندها

نرم افزار BPMS دیدگاه

سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌وکار BPMS مجموعه نرم افزاری «دیدگاه»، شامل ابزارهای متعددی به منظور طراحی و مدیریت گردش فرم‌های سازمانی است. این راهکار با در اختیار قرار دادن گزارش‌های متعدد، ابزار مطمئن نظارت بر تصمیم‌سازی، اجرای تغییرات و بهینه کردن فرآیندهای کاری سازمان محسوب می‌شود.

نرم افزار BPMS دیدگاه با مکانیزه کردن فرآیندهای دستی و تکراری در سازمان‌ها مدیریت و بهره‌وری را در سطوح بالاتر ممکن می‌کند. ماژول مدلسازی فرآیند BPMS دیدگاه به طراحان فرآیند‌های کسب‌وکار در سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا فرآیندهای سازمان را در بستر وب با زبان مدلسازی BPMN 2.0 مدل و مستند نمایند.

آنچه در نشست تخصصی اهمیت نرم‌افزار BPMS در سازمان‌ها خواهیم گفت

ارائه دهندهعنوان موضوعزمان
محمد اکبریدموی سیستم BPMS14:30 تا 15:00
محمد اکبریارائه تجربیات موفق15:00 تا 15:30
مهدی عامری و محمد اکبریپرسش و پاسخ15:30 تا 16:15

مشاهده ویدئوهای نشست تخصصی اهمیت نرم‌افزار BPMS در سازمان‌ها

  • 13 + 4 =