شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تهیه نرم‌افزارهای پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، حسابداری مالی، انبار، اموال و خرید و تدارکات به استفاده کنندگان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه پیوست. این شرکت که با توجه به نیازی در زمینه داشتن یک سیستم یکپارچه سازمانی به استفاده از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه پیوسته است، تحت وب بودن و یکپارچه بودن این مجموعه نرم‌افزاری را از دلایل انتخاب دیدگاه برشمرده‌اند.

شرکت آب و فاضلاب استان گیلان (سهامی خاص) همانند شرکت‌های مشابه در سایر استان‌های کشور، بر اساس قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و استانی، مصوب ۱۳۶۹/۱۰/۱۱ مجلس شورای اسلامی در ابتدای پاییز سال ۱۳۷۰ (یعنی، ۱۳۷۰/۰۷/۲۳) با سرمایه ۱۰ میلیون ریال تأسیس شد. تا قبل از تشکیل شرکت آب و فاضلاب گیلان، تأمین و توزیع آب در ۳ شهر رشت، خمام و بندر انزلی با آب منطقه‌ای استان و در ۲۸ شهر دیگر با شهرداری‌های استان با همکاری واحد امور آب دفتر فنی استانداری بود و شبکهٔ سنتی فاضلاب توسط شهرداری‌ها ایجاد و بهره‌برداری می‌شد و غیر از طرح‌های آب‌رسانی به منجیل و رشت، هیچ طرح جامع آب و فاضلاب در استان مطالعه و اجرا نشده بود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

در سال ۱۳۷۸، این شرکت در ۴۱ شهر فعالیت می‌کرد و مرکز آن در شهر رشت بود. جمع تعداد انشعابات این شرکت تا فروردین‌ماه ۱۳۷۸ بر اساس اعلام شرکت ۱۹۲۵۲۲ فقره بود شرکت آبفای استان گیلان به امر تأمین و توزیع آب شرب بهداشتی در ۱۶ شهرستان و ۴۹ شهر استان پرداخته و پروژه‌های جمع‌آوری، هدایت و دفع فاضلاب بهداشتی را در ۱۱ شهر اجرایی کرده و در ۱۳ شهر در دست مطالعه دارد. موارد بیشتر از طریق سایت این شرکت در دسترس است.

اشتراک گذاری :