دانشگاه پیام نور با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار بازنشستگی از راهکارمدیریت منابع انسانی، همکاری‌های خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

سپیده غیاثوند- کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: دانشگاه پیام نور با بیش از 20 هزار کاربر، یکی از بزرگترین کاربران مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه است که در حال حاضر از نرم‌افزارهای جامع دیدگاه در راهکارهای اتوماسیون اداری، منابع انسانی، لجستیک و مالی بهره می‌برند.
وی ادامه داد: مدیران این دانشگاه برای ساماندهی امور کارکنان اعم از شاغلین و بازنشسته‌های خود در اقدامی تازه،‌ نرم‌افزار بازنشستگی دیدگاه از راهکار منابع انسانی را برای نصب و راه‌اندازی انتخاب کرده‌اند.
به گفته وی، نرم‌افزار بازنشستگی دیدگاه با قابلیت‌ها و مزیت‌های فراوان و همچنین ارتباط با سایر نرم‌افزارهای دیدگاه، برای جمع‌آوری داده‌های گسترده پیرامون اطلاعات پرسنل بازنشسته و انجام کلیه فرآیندهای مرتبط با انواع بازنشستگی از طریق سیستم یکپارچه مدیریت منابع انسانی تنها میسر خواهد بود. این سیستم با هدف محاسبه و برقراری حقوق و مزایا در زمان بازنشستگی و دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و سوابق بازنشستگان، وراث و موکلین مربوطه برنامه‌ر‌یزی شده است.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه را از سوی چارگون سرکارخانم مهسا اشرفی بر عهده دارد.

اشتراک گذاری :