پرش به محتوای اصلی

رونمایی از محصولات جدید دیدگاه در هشتمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون

20 سالگی چارگون در گردهمایی سالانه مشتریان

هشتمین گردهمایی سالانه چارگون امسال با گرامیداشت 20 سالگی این شرکت و با حضور گرم و صمیمی بیش از هزار و 100 نفر از نمایندگان سازمان‌های مشتری، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، این گردهمایی را شاهین طبری- رییس هیات مدیره چارگون با ارائه گزارشی از روند شکل‌گیری شرکت و مسیر طی شده آن، ‌آغاز کرد.
او با اشاره به اعتماد برخی از سازمان‌های بزرگ به شرکت چارگون در اولین سال تاسیس، گفت: اعتماد مدیران آن سازمان‌ها به حرف تازه و ابتکار چند جوان موجب شد تا بتوانیم قدم به قدم پیش برویم.
وی تاکید کرد: چارگون در سال 82 با ارائه نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری و مالی دیدگاه نه تنها مسیر جدیدی را برای خود تعریف کرد بلکه حوزه نرم‌افزارهای سازمانی را نیز متحول ساخت.
او اضافه کرد: ارائه محصولات نرم‌افزاری تحت وب دیدگاه از گذشته تا کنون همزمان با نیازهای سازمان‌های مشتری که روز به روز به تعدادشان افزوده شده است، رشد و بلوغ بیشتری یافته‌اند و متناسب با تکنولوژی‌های روز در پلتفرم‌های مختلف همچنان مشتریان چارگون را همراهی می‌کنند.

او روحیه کار تیمی و جنگندگی را ویژگی‌ بازر چارگون دانست که در طول 20 سال فعالیت خود همچنان آن را حفظ کرده و همه اعضای خانواده که در طول سالها به این شرکت پیوسته‌اند نیز این روحیه را در خود تقویت کرده‌اند.
طبری با ارائه گزارشی از وضعیت تحول و بلوغ سبد محصولی دیدگاه در راهکارهای اتوماسیون اداری، مالی، منابع انسانی، لجستیک و مدیریت فرآیندها یادآور شد: سال 92 با ارائه محصولات موبایلی و اپلیکیشن‌ دیدگاه همراه، چارگون تحولی دوباره را تجربه کرد.
وی خاطرنشان کرد: دیدگاه همراه، امروز به چنان بلوغی دست یافته که خود به پلتفرمی جداگانه بدل شده و اپلیکیشن‌های متعدد در حوزه مکاتبات،‌ جلسات،‌ جمع‌داری اموال و … بر روی این بستر به مشتریان عرضه کرده‌است که هر کدام به نوبه خود، سازمان‌های مشتری را تحت تاثیر قرار داده‌اند.
وی همچنین به آغاز پروژه زاگرس به عنوان بزرگترین پروژه تغییر زیرساخت مجموعه دیدگاه اشاره کرد و گفت: این تغییر با راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه آغاز شده است و به تدریج در سایر راهکارها عملیاتی می‌شود.
رییس هیات مدیره چارگون همچنین به اهمیت ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی اشاره کرد و افزود: با بزرگ شدن تعداد اعضای شرکت، کم‌کم ایفای نقش در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی چارگون را از قالب کمک‌های پراکنده جدا کردیم و در قالب موسسه خیریه همگام و تعریف پروژه‌های مختلف، ادامه دادیم .
به گفته طبری، برگزاری مسابقات بوچیا ویژه گرامی‌داشت هفته معلولان و توانیاب‌ها، تشکیل کمپین 11 ایران با هدف فرهنگسازی در این حوزه، مشارکت در رویداد توان‌تک و نمایش قدرتمندی معلولین در حوزه ارائه خدمات اینترنتی و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی آینده بهتر نمونه‌ای از اقدامات همگام در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است.
رییس هیات مدیره چارگون،  با بیان اینکه در طول 20 سال گذشته همواره بر مدار رشد و پویایی حرکت کرده‌ایم، گفت: در طول سالهای فعالیت‌مان خوشبختانه در هرسال، رشد داشته‌ایم که این امر نشان می‌دهد استراتژی‌ها و اهدافمان برای پیشرفت، درست و دقیق برنامه‌ریزی شده‌اند.

گرامی‌داشت یاد مسافران پرواز تهران_ یاسوج
فرزاد رحمانی- مدیرعامل چارگون دومین سخنران گردهمایی سالانه چارگون بود. او سخنانش را با گرامی‌داشت یاد و خاطره 4 عضو از دست رفته چارگون در سانحه هوایی سقوط پرواز تهران- یاسوج آغاز کرد.
وی گفت: تا سال گذشته و پیش از این حادثه برای نام چارگون تعابیر مختلفی بکار می‌بردیم؛ اما قطعا پس از این حادثه تلخ ، نام چارگون و نشان آن، ‌نمادی از 4 عزیز از دست رفته خانواده ماست که همه تلاشمان را برای زنده نگه‌ داشتن یاد وخاطره آنها بکار می‌بریم.
او با برشماری ویژگی‌های اخلاقی و حرفه‌ای از زهرا ایمانی،‌ رویا داخته، پریسا سوهانی و محمدحسن برزگری یادآورشد: با ابراز محبت و همدردی‌های صمیمانه مشتریان ازکسب و کارهای مختلف تلاش کردیم تا غم و اندوه‌مان از این حادثه را به کارهایی بزرگ و ماندگار به یاد این عزیران بدل کنیم. همین تصمیم بود که موجب شد تا برنامه کوهپیمایی و صعود به قله قاش مستان دنا و نصب تابلوی یادبود این عزیزان توسط تیم کوهپیمایی چارگون طراحی و عملیاتی شود.
مدیرعامل چارگون نیز ضمن ارائه گزارشی از نرم‌افزارهای دیدگاه بر تاثیرگذاری اپلیکیشن‌های موبایلی دیدگاه در کسب و کارهای مختلف تاکید کرد و افزود: ارائه اپلیکیشن‌های متعدد سازمانی در حوزه مکاتبات،‌پیشخوان ،‌جمعداری اموال، جلسات، ‌کارها و مدیریت پروژه و … تغییر بزرگی در کارکرد مدیران و کارشناسان سازمان‌های مشتری چارگون داشته است.
وی ادامه داد: آمارها به ما می‌گویند که کاربرد دیدگاه همراه در سازمان‌های مشتری روز به روز در حال افزایش است به طوریکه فقط درآمار بازدید یکماهه بیش از 190 هزار نامه در یکی از بانک‌ها، سهم 37 درصدی برای دیدگاه همراه به ثبت رسیده است؛ ضمن اینکه 31 درصد ارجاع نامه‌ها نیز از طریق دیدگاه همراه صورت گرفته است.
رحمانی خاطرنشان کرد:‌ همین آمار کوتاه به ما نشان می‌دهد که پلتفرم موبایل در آینده نزدیک به یکی از مهمترین ابزارهای سازمان‌های بهره‌بردار دیدگاه در سطوح مختلف بدل خواهد شد.
مدیرعامل چارگون با رونمایی از اپلیکیشن انباردار در گردهمایی سالانه مشتریان گفت: این اپلیکیشن با هدف ایجاد تسهیلات و سرعت بخشیدن به فرآیند انبارگردانی و کاهش هزینه‌های مالی و نیروی انسانی به سازمان‌های مشتری ارائه می‌شود.
وی همچنین به امکان بهره‌برداری سازمان‌های مشتری از اپلیکیشن پورتال مشتریان چارگون اشاره کرد: با استقبال بی‌نظیر سازمان‌های مشتری از نسخه تحت وب پورتال مشتریان که منجر به سرعت ثبت تیکت‌ها و درخواست‌های پشتیبانی و شفافیت روندها و فرآیندهای رسیدگی به این درخواست‌ها شده، اپلیکیشن پرتال مشتریان برای کاربرد بر روی موبایل و تسهیل امور برای متصدیان ارائه شده است.
به گفته رحمانی، میزان ثبت درخواست‌های پشتیبانی سازمان‌های مشتری از 30 درصد در سال 96 به 66 درصد در سال 97 افزایش یافته است؛ بطوریکه در این سال تاکنون بیش از 58 هزار پیام بین کاربران دیدگاه و کارشناسان چارگون از طریق پرتال رد و بدل شده که 32 درصد از طرف کاربران و مابقی از طرف کارشناسان چارگون به ثبت رسیده اند.

 تشریح پروژه زاگرس و رونمایی از ماژول‌های جدید نرم‌افزارهای دیدگاه

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

در ادامه برگزاری هشتمین گردهمایی سالانه چارگون، شهباز توکلی-مدیرتوسعه زیرساخت و محصول با تشریح جزییات نسل جدید دیدگاه از سال گذشته تاکنون و روند اجرای این تغییر نسل در سازمان‌های مشتری خاطر نشان کرد: میزان تحولات، افزایش ضریب ایمنی و نگهداری اطلاعات و بهره‌مندی از ابزارها و تکنولوژی به روزتر،‌ مهمترین ارزش افزوده زاگرس در سازمان‌های مشتری است.
وی با برشماری مزیت‌های هریک از راهکارهای پنج‌گانه دیدگاه در زیرساخت زاگرس تاکید کرد: واقعیت این است بازتاب تغییر نسل دیدگاه در سازمان‌های مشتری که تاکنون عملیاتی شده،‌ به قدری خوب و مثبت بوده است که ما برای سرعت دادن به اجرای این پروژه و تعمیم آن به همه سازمان‌های مشتری مصمم‌تر شده‌ایم.

تشریح نرم_افزارهای منابع انسانی و لجستیک دیدگاه
تشریح نرم_افزارهای منابع انسانی و لجستیک دیدگاه

روزبه بهرامی- مدیر فروش و مهسا اشرفی- رییس گروه مدیران پروژه چارگون دیگر سخنرانان گردهمایی سالانه چارگون بودند که به طور مشترک از مجموعه ماژول‌های جدید نرم‌افزارهای لجستیک و انبارداری و سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه در نرم‌افزارهای تشکیلات سازمانی، ‌مهمانسرا،‌ رفاهی، وام، ‌پرسنلی، ارزیابی عملکرد،‌ نرم‌افزارهای انبارداری، مدیریت اموال،‌ املاک و مستغلات و همچنین خرید و تدارکات سخن گفتند.
در هریک از این نرم‌افزارها تعداد قلابل توجهی موارد توسعه و بهبود برای افزایش کارکردهای نرم‌افزاری و پوشش نیازهای بیشتر سازمان‌های مشتری در طول یکسال گذشته طراحی و توسعه یافته است که به زعم مدیران چارگون، فرآیندها را برای کاربران به طور چشمگیری کارآمدتر می‌کند.


مهدی عامری- مدیر راهکارهای مدیریت فرآیندها و مالی نیز در این گردهمایی از اتوماسیون مالی چارگون و تلاش برای تاثیرگذاری در کلیه رویدادهای مالی سازمان‌های مشتری در مراحل مختلف سخن گفت.
وی با اشاره به اینکه هدف چارگون پوشش کلیه رویدادهای مالی سازمان‌های مشتری قبل از انعقاد قرارداد،‌حین قرارداد و اتمام آن است،ادامه داد: ثبت منشا رویدادهای مالی تا اتمام و آرشیو اسناد آن مهمترین هدف ما در اتوماسیون مالی دیدگاه‌ست.
وی تاکید کرد: انواع ماژول‌های افزوده شده به نرم‌افزارهای مالی مانند ماژول سپرده، ‌یادداشت‌های توضیحی،‌ روکش سند، کنترل هوشمند سناما، کدینگ حسابداری و مدیریت جامع اعتبارات از جمله امکانات ارتقا یافته‌ای است که از این پس در اختیار سازمان‌های مشتری قرار می‌گیرد.

تقدیر از سازمان‌های الکترونیکی برگزیده
به گزارش روابط عمومی چارگون، بخش اول هشتمین گردهمایی سالانه مانند هر سال با اعلام 10 سازمان الکترونیکی برگزیده و اعطای لوح تندیس و تقدیرنامه به نمایندگان این سازمان‌ها و همچنین تقدیر از 3 کاربری که بیشترین ارتباطات با چارگون از طریق پرتال مشتریان را داشته‌اند به اتمام رسید. در ادامه از مدعوین گردهمایی دعوت شد تا ضمن بازدید از نمایشگاه کسب و کارهای اینترنتی با حضور 8 شرکت و کسب‌‌وکار اینترنتی بنام کشور در کارگاه‌های آموزشی که در بخش دوم طراحی شده‌اند، شرکت کنند.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.