تجهیز سایت کامپیوتری دبیرستان پسرانه شهید بهشتی یاسوج به یاد همکاران جانباخته چارگون در سانحه هواپیمایی آسمان، عملیاتی شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.


به گزارش روابط عمومی چارگون، بیستم آبانماه با اعزام داوطلبانه 4 نفر از همکاران شرکت چارگون سایت کامپیوتری دبیرستان شهید بهشتی یاسوج را با مساعدت و همراهی موسسه خیریه همگام عملیاتی کرد.
این سایت کامپیوتری با هدف توزیع عادلانه امکانات و بسترهای دسترسی به فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز راه‌اندازی شده است. تلاش برای فراهم کردن دسترسی دانش‌آموزان کم برخوردار به فناوری‌های جدید از جمله کامپیوتر، اینترنت و سایر نرم‌افزارهای پرکاربرد از جمله اهداف موسسه خیریه همگام برای تجهیز این سایت آموزشی بوده است. هزینه تجهیز سایت دبیرستان یاسوج علاوه بر همراهی افراد نیکوکار و خیر از محل صندق ذخیره خیره همگام تهیه شده است.
پروژه تجهیز سایت کامپیوتری دبیرستان پسرانه شهید بهشتی یاسوج با استقرار 7 کامپیوتر،‌میز، صندلی، یک پرینتر 4 منظوره، وایت برد و کتابخانه، عملیاتی شده است.
خیریه همگام با تقدیر ویژه از مشارکت متعهدانه و نیکوکارانه شرکت چارگون در این امر پسندیده که به یاد مهندسین محمدحسین برزگری، زهرا ایمانی، رویا داخته و پریسا سوهانی اظهار امیدواری کرده‌است که برکات این اقدام خیرخواهانه موجب شادی و خرسندی روح این عزیزان شود.
گفتنی است شرکت چارگون برنامه‌ها و اقدامات مختلفی از جمله برگزاری جام فوتسال چارگون، کوهنوردی و نصب لوح یادبود در قله قاش‌مستان، درخت‌کاری و انجام فعالیت‌های نیکوکارانه مانند تجهیز سایت کامپیوتری دبیرستان بهشتی یاسوج را برای پاسداشت یاد و خاطره مهندسان زهرا ایمانی، پریسا سوهانی، رویا داخته و محمدحسین برزگری که زمستان 96 در سانحه‌ای هوایی جان خود را از دست دادند، انجام داده است.

اشتراک گذاری :