کارشناس مسئول استقرار مدیریت فرآیندها از برگزاری کارگاه آموزشی« نقش فناوری در مدیریت فرآیندهای کسب و کار» در هفتمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون خبر داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.


محسن سیف محمدی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون با اعلام این خبر افزود: در سالهای اخیر، یکی از غالب ترین نگرشها به ایجاد تغییرات در کسب و کار سازمان‌ها، فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار است، چارگون تلاش می‌کند با ارائه آخرین اطلاعات و گزارش‌ها از مدیریت فرآیندها سازمان‌های مشتری خود را در بکارگیری از ابزارهای و راهکارهای مختلف و پیشرفته، همراهی کند .
وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی «نقش فناوری در مدیریت فرآیندهای کسب و کار» گفت: این کارگاه آموزشی با سرفصل‌های مختلفی توسط یکی از برجسته‌ترین اساتید این حوزه و مدیرعامل نماینده انحصاری ABPMP در ایران برپا می‌شود تا آخرین تحولات و تغییرات درباره مهندسی مجدد کسب و کار را به اطلاع علاقمندان برساند.
سیف محمدی اضافه کرد: تشریح گستردگی انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب و کار در جهان، آشنایی با نمایندگان ABPMP در جهان، دلایل اهمیت مدیریت فرآیندهای کسب و کار و چگونگی روند بهره‌گیری از مدیریت فرآیندهای کسب و کار در ایران و جهان از جمله سرفصل‌های آموزشی این کارگاه آموزشی هستند.
به گفته وی، رویکرد داخلی و بین‌المللی در بهره‌گیری از فناوری در مدیریت فرآیندهای کسب و کار، شرح مباحث کارگاه ارائه تحلیلی از آینده آن در جهان و تبیین جایگاه فناوری در مدیریت فرآیندهای کسب و کار نیز از دیگر محورهای این کارگاه خواهند بود.
دکتر مهرداد کرمانی، مدرس این کارگاه آموزشی است. او ریاست نمایندگی انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب و کار در ایران و مدیریت پروژه اولین جایزه ملی مدیریت فرآیندهای کسب و کار و مدیریت فرآیندهای کسب و کار در صنایع مختلف را در کارنامه خود دارد. دکتر مهرداد کرمانی مدیر عامل شرکت مشاوره مدیریتی بهفا، نماینده انحصاری ABPMP در ایران و عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران است.

اشتراک گذاری :