موسسه اعتباری کاسپین با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حمید رضا ترکمان، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: موسسه اعتباری کاسپین نرم‌افزار مکاتبات از حوزه اتوماسیون اداری و سرویس تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE و LINK را خریداری کرده است.
وی یادآور شد: مدیران موسسه اعتباری کاسپین در تلاشند تا با مکانیزه کردن گردش نامه‌های حقیقی و حقوقی از نیروی متمرکز در مجموعه، بیشترین بهره را ببرند و تحولی کارآمد را در ساختار اداری و انسانی مجموعه خود ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه مجموعه نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه، زیرساختی قوی و کامل برای رفع کلیه نیازهای سازمان‌ها و شرکت‌هاست ادامه داد: با استفاده از امکانات این مجموعه، دسترسی مدیران و سایر کارکنان به چرخه عملیات روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان فراهم می‌شود و مستند شدن روال‌ها موجبات شفاف‌سازی و بهینه‌سازی چرخه‌های اداری را فراهم می‌کند.
به گفته کارشناس فروش محصول چارگون، مکانیزه شدن فرآیندها در حوزه مکاتبات علاوه بر حذف کاغذ، پاسخ‌گویی به مخاطبین اعم از سازمان‌ها و مراجعه‌کنندگان را تسریع می‌کند.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی چارگون به سرکار خانم مهسا اشرفی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :