موسسه خیریه آراسته، به عنوان موسسه‌ای که در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و خیریه فعال است به مجموع مشتریان شرکت چارگون و استفاده کنندگان از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه پیوست.

بهره‌مندی این شرکت از مکاتبات مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، با توجه به نیازی که در زمینه حجم زیاد مکاتبات وجود داشت و همچنین یکپارچگی نرم‌افزارها و تحت وب بودن به عنوان دلایلی جهت انتخاب شرکت چارگون در دستور کار قرار گرفت و مراحل عقد قرارداد با موفقیت به پایان رسید.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

موسسه خیریه آراسته با همت والای بانوئی نیکوکار و نیکواندیش تاسیس و با فعالیت داوطلبانه بانوان اداره می‌شود.  هیئت امنا، هیئت‌مدیره، کارکنان و مدیران بخش‌های اجرائی، اداری، روابط عمومی، بخش برنامه‌های هنری و بخش تحقیق و پذیرش و مدیریت IT  و همه دست‌اندرکاران و همیاران از بانوان متخصص و با تجربه هستند که با عشقی بی‌منت و تلاشی خستگی ناپذیر برای پیشبرد اهداف موسسه فعالیت می‌کنند.
موسسه آراسته حدود 300 عضو از همه قشرهای بانوان اعم از پزشکان و مهندسین، مدیران صنایع، خانم‌های اساتید دانشگاه، نویسنده، هنرمند، شاعر، نقاش، حقوقدان و محقق و به خصوص فرهنگیان با سابقه و مدیران مدارس دارد که در زمینه‌های مختلف از پشتیبانی معنوی و مادی آنها بهره‌مند می‌شوند. اطلاعات بیشتر از طریق آدرس سایت است موسسه قابل دسترس است.

اشتراک گذاری :