دور دوم مرحله گروهی مسابقات جام فوتسال چارگون با برگزاری 10 دیدار در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه پیگیری شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، بازی نخست مرحله گروهی مسابقات جام فوتسال چارگون در روز پنچ‌شنبه هفتم اردیبهشت قرار بود بین تیم‌های بتیس و رایتک پویا برگزار شود که به دلیل عدم آمادگی این تیم و کناره گیری‌اش از مسابقات، نتیجه 3 بر صفر به نفع تیم فوتسال بتیس اعلام شد.
بازی بعدی بین تیم‌های پرسپولیس و فولمن برگزار شد که نتیجه نهایی13 بر 3 به سود پرسپولیس رقم خورد.
در ادامه بازی‌ها تیم‌های یگانه سفره سلامت و طب مفید نیکان به مصاف هم رفتند که نتیجه نهایی 12 بر صفر به سود تیم یگانه سفره سلامت ثبت شد.
دیدار تیم‌های استقلال و طلوع بی‌نام و نشان‌ها نیز با نتیجه 12 بر1 به سود تیم فوتسال استقلال خاتمه یافت.
به گزارش روابط عمومی چارگون، نتیجه بازی سفیرآبی آرام و گروه دارویی شفایاب 9 بر1 به سود سفیرآبی آرام و بازی تیم‌های توسعه نگین مکران و پین تا پین 15 بر 3 به به سود توسعه نگین مکران رقم خورد.
مرحله گروهی مسابقات جام فوتسال چارگون در روز جمعه نیز با برگزاری 3 دیدار برگزار شد که تیم‌ سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با نتیجه 2 بر 1 تیم فوتسال نیروگاه دماوند را شکست داد. در ادامه تیم‌های چارگونو میراث فرهنگی به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی 4 بر 2 به سود چارگون پایان یافت. بازی پایانی را نیز دو تیم بتیس و فولمن برگزار کردند که با نتیجه 5 بر1 به سود تیم فوتسال بتیس خاتمه یافت.
محمد زارعی مسئول برگزاری مسابقات جام فوتسال چارگون با اشاره به سطح کیفی این مسابقات خاطرنشان کرد: حضور 8 تیم برتر مسابقات فوتسال در این دوره نیز کیفیت رقابت‌ها را تا حد زیادی ارتقا داده است؛ ضمن اینکه نظم موجود در برگزاری مسابقات موجب شده تا همه تیم‌ها باانگیزه، با برنامه‌ریزی و آمادگی کامل در مسابقات حضور یابند.
وی ادامه داد: این رقابت‌ها در دور سوم مرحله گروهی و حذفی دومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون روزهای پنچ‌شنبه و جمعه چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت‌ماه ادامه خواهند یافت.
به گفته زارعی، در پایان این دور از مسابقات 3 تیم از هر گروه به دور حذفی راه خواهند یافت که با وجود صعود مستقیم تیم‌های صدرنشین، رقابت بین تیم‌های دوم و سوم هر گروه پیگیری می‌شود.
جدول امتیازبندی تیم‌ها در دومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون در پایان دور دوم مرحله گروهی به شرح زیر است:

اشتراک گذاری :