دور نخست جام فوتسال چارگون با برگزاری 20 بازی در روزهای پنچ شنبه و جمعه در سالن ورزشی شهید بهشتی به کار خود پایان داد.

IMG_9885

به گزارش روابط عمومی چارگون در مراسم افتتاحیه این مسابقات پس از سخنرانی آقایان شمس و مهاجر به نمایندگی از کمیته داوارن و ارائه توضیحات محمد مهدی زارعی، مسئول برگزاری این جام فوتسال، بازی افتتاحیه بین دو تیم چارگون و بهداشت کار برگزارشد که با نتیجه 2 بر صفر به نفع چارگون پایان یافت.
بنابراین گزارش مسابقات جام فوتسال چارگون در دو نوبت صبح و عصر در دو روز متوالی پیگیری شد که برای دیدن نتایج این بازی‌ها می‌توانید به آدرس https://futsal.chargoon.com/ مراجعه کنید.
_MG_0509

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

از جذابیت‌های این دور نخست مسابقات فوتسال چارگون می‌توان به گل زودهنگام تیم امینان شب به تیم خدمات انفورماتیک اشاره کرد که در ثانیه 3بازی، بازیکن تیم امینان شب توپ شروع را به سمت دروازه حریف زد که گل شد؛ البته این تیم برای حفظ بازی جوانمردانه یک گل به خودی زد تا بازی 1-1 در10 ثانیه اول دنبال شود. از سوی دیگر در بازی تیم فوتسال پرسپولیس و تیم طلوع بی‌نام ونشان‌ها، پیشکسوتان پرسپولیس اعلام آمادگی کردند تا در یک مراسم نمادین پیراهن‌های ورزشی خود را به پاس اقدامات خیرخواهانه و انسان دوستانه موسسه جمعیت طلوع بی‌نام و نشان‌ها به بازیکنان این تیم اهدا کنند.
_MG_0391

به گزارش روابط عمومی چارگون دور آخر مرحله گروهی این مسابقات جمعه 24 اردیبهشت‌ماه از ساعت 9 صبح با برگزاری 10 بازی پیگیری می‌شود تا 15 تیم منتخب به مرحله یک حذفی راه پیدا کنند.
_MG_0621

اشتراک گذاری :