شرکت بیمه اتکایی ایرانیان با خرید لیسانس و ارائه خدمات، نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری در فهرست کاربران دیدگاه قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

مهندس سید مرتضی هاشمی- مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه اتکایی ایرانیان به روابط عمومی چارگون گفت: نرم‌افزارهای مکاتبات 5 از راهکار اتوماسیون اداری، دیدگاه همراه و سرویس‌های ارسال و دریافت فکس و ایمیل را از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه انتخاب کرده‌ایم.
وی ادامه داد: مجموعه‌ای از دوستان و کارشناسان شرکت درباره استفاده از نرم‌افزارهای دیدگاه در ساختار شرکت پیشنهاداتی داده بودند که در نهایت به دلیل استفاده سازمان بیمه مرکزی از نرم‌افزارهای دیدگاه و تلاش برای کاهش اختلالات ارتباطی با این سازمان، ما نیز مجموعه دیدگاه را برگزیدیم.
مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه اتکایی ایرانیان خاطرنشان کرد: حذف کاغذ و ایجاد سهولت در ساختار مکاتباتی و اداری شرکت، مهمترین خواسته ما از مکانیزه کردن روال‌های اداری شرکت است که امیدواریم محصولات دیدگاه این مزیت‌ها را به شرکت بیافزایند.
مهندس هاشمی درباره استقبال از دیدگاه همراه در شرکت بیمه اتکایی ایرانیان نیز تاکید: این محصول را برای 10 نفر از مدیران ارشد شرکت خریداری کرده‌ایم تا بتوانند در هر زمان و مکانی به کارتابل مدیریتی خود دسترسی داشته باشند و به امور روزمره رسیدگی کنند.
گفتنی است از سوی چارگون سرکار خانم رویا داخته مدیریت استقرار پروژه در شرکت بیمه اتکایی ایرانیان را برعهده دارد.

اشتراک گذاری :