شرکت تبلیغ گسترسیما آرا با خرید لیسانس و ارائه خدمات،‌نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری و دیدگاه همراه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

پرستو نامداری – کارشناس امور اداری و کارگزینی این شرکت از انتخاب نرم‌افزارهای مکاتبات و دیدگاه همراه برای پیاده‌سازی‌ خبر داد.
وی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون افزود: تحقیق و بررسی از نرم‌افزارهای سازمانی موجود در بازار و همچنین تجربه شخصی برخی مدیران در استفاده از نرم‌افزارهای دیدگاه ما را مجاب کرد تا برخی از محصولات این مجموعه را برای مکانیزاسیون شرکت انتخاب کنیم.
وی ادامه داد: شرکت تبلیغ گسترسیما آرا تا پیش از این مجهز به نرم‌افزارهای سازمانی نبوده و طبعا با مشکلات فراوانی از سیستم سنتی مکاتبات و ارسال و دریافت مکتوبات کاغذی مواجه بوده است. ما امیدواریم با استفاده از نرم‌افزارهای دیدگاه بتوانیم این مشکلات را به طور کامل رفع کنیم.
به گفته وی، شرکت تبلیغ گسترسیما آرا پس از رفع مشکلات مربوط به سرورها و افزایش توان آنها 100 کاربر دیدگاه خواهد داشت.
کارشناس امور اداری و کارگزینی شرکت تبلیغ گسترسیما آرا همچنین به تهیه دیدگاه همراه برای برخی مدیران این شرکت اشاره کرد و افزود: قابلیت‌های این محصول و از همه مهمتر ایجاد زمینه دسترسی آسان به کارتابل مدیریتی در هر زمان و مکان، ما را برای انتخاب آن مصمم کرد.
گفتنی است از سوی چارگون، مدیریت این پروژه را سرکارخانم رویا داخته برعهده دارد.

اشتراک گذاری :