اپلیکیشن‌های جلسات و مکاتبات دیدگاه همراه با هدف پویایی بیشتر در بهره‌وری و  مدیریت بهینه سرمایه‌‌های سازمانی در شرکت رهپویان پردازش گستر صحرا نصب و عملیاتی شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، مدیران شرکت رهپویان پردازش‌گستر صحرا پس از بهره‌برداری موفق از نرم‌افزارهای مکاتبات اداری و مدیریت جلسات تحت وب دیدگاه، اپلیکیشن‌های جلسات و مکاتبات دیدگاه همراه را با هدف سهولت دسترسی و مدیریت بهینه‌ وقت و سرمایه سازمان خود انتخاب کرده‌اند.
اپلیکیشن‌های جلسات و مکاتبات دیدگاه با پوشش نیازهای مختلف شرکت در حوزه گردش نامه‌های اداری و برنامه‌ریزی برای جلسات بهینه و موثر کارکردهای متفاوتی را برعهده دارند.
نسل جدید نرم‌افزار جلسات دیدگاه با رویکرد گفتمان سازمانی طراحی و تولید شده است. از دستاوردهای مهم این نرم‌افزار می‌توان به مدیریت بهینه جلسات و تاثیرگذاری در بهبود عملکرد و بهره‌وری سرمایه‌های سازمانی اشاره کرد.
از قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به پوشش کلیه مراحل جلسات مانند ثبت، لغو، ویرایش قبل و در حین جلسه و نهایی‌سازی آن، ایجاد جلسات تکرار شونده، ارسال دعوت‌نامه به مدعوین خارج از سازمان، افزودن تقویم دیگر کارمندان و اتاق جلسات و مشاهده جزئیات آنها با داشتن دسترسی، افزودن دستور جلسه و مدیریت زمان آن اشاره کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

وجود امکانات متنوع، انجام تمامی فعالیت‌های مرتبط با برگزاری جلسات از برنامه‌ریزی زمان تا ارسال دعوت‌نامه و دستور جلسه و در نهایت ثبت صورت جلسات و پیگیری مصوبات آن را به صورت مکانیزه و هدفمند، اجرایی می‌کند.
اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه نیز با قابلیت‌های مختلف زمینه مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و… انجام عملیات روزانه را از راه دور، ممکن می‌کند. بهره‌برداران این برنامه موبایلی می‌توانند با استفاده از تلفن همراه یا تبلت از هر مکان و در هر زمانی به راحتی همه امور اداری و سازمانی خود را انجام دهند.

اشتراک گذاری :