بزرگداشت روز جهانی آبنبات چوبی در چارگون یک از برنامه‌های رفاهی شرکت در راستای ایجاد یک حال خوب برای همکاران بود. یک کودک درون شاد و فعال، در زندگی شخصی‌مان اثر شگرفی می‌گذارد. ضمن اینکه بر ایجاد آرامش و افزایش خلاقیتمان در محیط کار و داشتن روابطی سالم هم تأثیرگذار است. این کودک درون که افسردگی را از ما دور می‌کند، می‌تواند حتی با دیدن چیزهای کوچک شاد می‌شود.

چیزهای کوچک و زیبا مثل پروانه و گل یا چشیدن خوراکی‌هایی مثل آبنبات چوبی و بستنی. این چیزهای ساده کودک درون را از ته دل خوشحال می‌کند و قهقهه‌ از سر شادی او را بلند می‌کند. فراموش نکنید که در روزها و ساعاتی که عمیقاً ناراحت هستید، این کودک درون‌‎تان است که می‌تواند کمک‌تان کند و شما را خوشحال و آرام کند.

خبر خوب این است که کودک درون شما هیچ‌وقت ساکت و خاموش نمی‌شود. او فقط ممکن است در روزهای پردغدغه گوشه‌ای بنشیند و یا به خواب برود. اما اگر می‌خواهید کودک درون‌تان را بیدار کنید، شیطنت‌های شیرین انجام دهید و خلاقیت را به کارهای روزمره‌تان اضافه کنید.

یک روز با آبنبات چوبی در چارگون

28 تیرماه 1401 روز جهانی آبنبات چوبی بهانه‌ای شد تا به فکر کودک درونمان باشیم. ما در چارگون سعی داریم لحظات شاد و مفرحی را تجربه کنیم. به مناسبت چنین روز شیرینی دو جعبه پر از آبنبات‌های چوبی رنگارنگ تهیه کردیم. جمله‌های جذابی مثل “روزتون به شیرینی آبنبات”، “لحظه‌هاتون پر از قند و نبات”، “شادیات مثل آبنبات شیرین”، “لبخندات به شیرینی آبنبات” و “روزگارتون آبنباتی” روی آنها نقش بسته بود. این جعبه‌ها همراه با چندین بادکنک بزرگ آبنباتی‌شکل با رنگ‌های شاد و زیبا در ورودی هر دو ساختمان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

همکاران چارگون در بدو ورود به شرکت با دیدن این باکس‌های رنگی و هیجان‌انگیز گل از گلشان ‌شکفت و لبخندی از شادی و ذوق بر لبانشان ‌نشست. این کار که با هدف افزایش خلاقیت و زنده کردن کودک درون چارگونی‌ها انجام شد برای ساعاتی صدای خنده و شوخی و صحبت را در تمام بخش‌های شرکت بلند کرد. این حرکت به‌یادماندنی و پرطرفدار به قدری در میان همکاران چارگون مورد استقبال قرار گرفت که از آبنبات‌هایشان عکس گرفتند و در صفحات اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند.

از دیگر برنامه‌های رفاهی که سال‌های پیش در چارگون برگزار می‌شد مسابقه فوتبال حبابی، چالش تناسب اندام و برگزاری انواع مراسم به مناسبت‌هایی مثل نوروز و شب یلدا بود.

 

اشتراک گذاری :