برگزاری برنامه‌های جانبی فرهنگی، ورزشی و تفریحی در چارگون با تشکیل تیم فوتسال و شرکت در مسابقات جام انفورماتیک بهانه‌ای شد تا با شاهین طبری،رییس هیات مدیره شرکت چارگون درباره انگیزه‌ها و اهداف مدیران ارشد شرکت برای تدارک چنین برنامه‌هایی گفت‌و‌گویی داشته باشیم که مشروح آن را در ذیل می‌خوانید:

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

shahin tabary

شاهین طبری، رییس هیات مدیره شرکت چارگون معتقد است: قطعا آدم‌هایی، موفق هستند که در زندگی خود ابعاد مختلف فرهنگی، ورزشی را رعایت می‌کنند. ذات انسان به طور طبیعی همواره به تحرک و پویایی نیازمند است و متاسفانه زندگی ماشینی و صنعتی امروز با این اصل در تضاد است . قطعا ورزش کردن تلاشی است در جهت بازگشت به آن اصالت طبیعی آدمی.
وی ادامه داد: هدف چارگون از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی که برای همکارانش تدارک می‌بیند، کسب مقام و رتبه نیست بلکه تلاشی است تا از بسترهای فراهم شده، بیشترین بهره را نصیب کارکنان خود کند.
به گفته وی، حضور چارگون در جام انفورماتیک و هر برنامه ورزشی دیگر مانند پینت‌بال و یا مسابقات فوتبال دستی که پیش‌تر در چارگون برگزار شده‌اند؛ تشویق همکاران برای آمادگی جسمانی و داشتن روح و روان سالم است که نه تنها در کار بلکه در زندگی شخصی افراد نیز تاثیر مثبت می‌گذارد.
رییس هیات مدیره شرکت چارگون ادامه داد: مدیران شرکت همواره از هر پیشنهادی که مشارکت گروهی را در مجموعه افزایش دهد و کار تیمی را در بین اعضای شرکت، ترویج کند استقبال می‌کنند. این اقدامات شخصیت تیمی شرکت را به ما یادآوری می‌کنند‌. به ما تذکر می‌دهند که باید از یکدیگر حمایت کنیم و نسبت به نتیجه کار یکدیگر، انگیزه داشته باشیم.
شاهین طبری به حضور سپهر غفاری، بازیکن لیگ برتر به عنوان مربی تیم فوتسال چارگون اشاره کرد و گفت: مهمترین دستاورد حضور در مسابقات جام انفورماتیک مشارکت گروهی همه همکاران‌مان در چند بازی برگزارشده، بود. از کسانی که در تیم بازی کردند تا همکارانی که برای تشویق آنها به ورزشگاه آمدند همگی نشان دادند که کار تیمی و گروهی در چارگون حرف اول را می‌زند.

اشتراک گذاری :