سومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون «یادواره همکاران جانباخته در سانحه هوایی تهران-یاسوج» با قهرمانی تیم فوتسال سازمان نظام صنفی به کار خود پایان داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی مسابقه فینال سومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون روز پنج‌شنبه ۸ شهریورماه در حضور تماشاگران بین دو تیم فوتسال نظام صنفی و بهستان تولید برگزار شد که در پایان نتیجه 5 بر1 به نفع تیم فوتسال سازمان نظام صنفی رقم خورد.
جوایز تیم‌‌های اول و دوم در سومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون را آقای شاهین طبری- رییس هیات مدیره به کادر فنی و اعضای تیم‌ها اهدا کرد.
از سوی کمیته اجرایی مسابقات به تیم اول علاوه بر جام قهرمانی و مدال، 5 میلیون تومان هزینه نقدی و به تیم دوم نیز علاوه بر جام و مدال، 3 میلیون تومان جایزه نقدی اهدا شد.
در ادامه دو تیم فوتسال بیمه سرمد و شرکت املاک و مستغلات بیمه تامین اجتماعی نیز مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند که با اهدای مدال و جام قهرمانی از حضورشان در این دوره مسابقات، تقدیر شد.
محمدمهدی زارعی- برگزارکننده سومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون تاکید کرد: قبل از مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور خانواده‌های بازیکنان و دوستان و همکاران شرکت چارگون برگزار شد، آقای طبری ضمن ادای احترام به همکاران عزیز از دست رفته در سانحه هوایی پرواز آسمان ‌از عزم جدی چارگون برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره ایشان به بهانه‌های مختلف سخن گفت. پس از ایشان نیز آقایان مهاجر و شمس نیز درباره کیفیت برگزاری مسابقات و تیم‌های شرکت کننده برای حاضران سخنرانی کردند.
زارعی با بیان اینکه آرامش، رعایت زمان‌بندی و نظم و ترتیب مسابقات مهمترین اصل برای برگزاری مسابقات بود،‌ یادآورشد: چارگون با برگزاری موفق سومین دوره مسابقات فوتسال بار دیگر تلاش کرد تا در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، در کنار سازمان‌های مشتری‌ قرار بگیرد و ارتباطات، همکاری و همراهی با آنها را در سایر حوزه‌ها غیرکاری نیز توسعه دهد تا ضمن فضایی تازه از تعاملات و ارتباطات،‌ امکان شبکه‌سازی و تعامل سازمان‌های مشتری با یکدیگر نیز فراهم شود.

اشتراک گذاری :