پرش به محتوای اصلی

استقرار سیستم مکاتبات در شرکت صنابع چوب اسالم با موفقیت به اتمام رسید

شرکت صنایع چوب اسالم (سهامی خاص) با مساحت حدود پانصد هزار مترمربع در کیلومتر 60 جاده انزلی به تالش و در دامنه گسترده جنگلهای زیبا و منحصر به فرد راشستان تالش در دهه 1340 با استفاده از تکنولوژی کانادایی در زمینه استحصال و تبدیل گرده بینه‌ها و چوب آلات جنگلی تاسیس و با توجه به وجود مواد اولیه بسیار مرغوب در منطقه به مرور با اجرای طرحهای توسعه و استفاده از تکنولوژی کشورهای اروپائی نسبت به تولید و عرضه فرآورده‌های چوبی و مبلمان اقدام نمود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

با توجه به نیازی که در زمینه استفاده از سیستم مکاتبات به‌صورت Paperless و تحت وب وجود داشت و از طرف دیگر راهکارهای مبتنی بر وب دیدگاه در کلیه حوزه‌های نرم‌افزاری، این شرکت را بر آن داشت تا در گام نخست سیستم مکاتبات از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را در مجموعه خود پیاده‌سازی نماید.
این شرکت در حال حاضر دارای خط تولید نئوپان با ابعاد 3360 * 1830 میلیمتر با قابلیت روکش پذیری با ظرفیت تولید800 ورق در روز ، خط تولید پالت با ظرفیت تولید 500000 ورق سالیانه (انواع پالت و باکس پالت و جعبه‌های چوبی) و کوره‌های چوب خشک کنی Hilde Brand آلمانی با گنجایش و ظرفیت 240 مترمکعب و واحد مبلسازی و طراحی دکوراسیون داخلی با بهره‌گیری از ماشین آلات مدرن می‌باشد که با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه، محصولات خود را تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌نماید.
جهت اطلاعات بیشتر  درخصوص زمینه فعالیت این شرکت به وب‌سایت  https://www.asalemwood.com مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

نرم‌افزار اموال مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه مورد تایید اداره کل اموال دولتی قرار گرفت
نرم‌افزار اموال مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه مورد تایید اداره کل اموال دولتی قرار گرفت

نرم‌افزار اموال از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه مورد تایید اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت امور اقتصادی و دارایی ... ادامه مطلب »

فکس
فکس

با استفاده از سیستم فکس به عنوان یکی از سرویس‌های زیرساخت حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، امکان متمرکز سازی ... ادامه مطلب »

تشکیلات سازمانی
تشکیلات سازمانی

سیستم تشکیلات سازمانی به عنوان بخشی از سیستم جامع حوزه منابع انسانی است که مدیریت واحدها، پست‌ها و مشاغل سازمان ... ادامه مطلب »

سیستم جامع رفاه

از آنجا که ارائه خدمات رفاهی یکی ابزارهای موثر در ایجاد انگیزه و جبران خدمات پرسنل محسوب می‌شود، مدیریت تسهیلات ... ادامه مطلب »

خرید و تدارکات
خرید و تدارکات

برنامه‌ریزی و سامان‌دهی فرآیند خرید و تأمین کالا و خدمات، به گونه‌ای که بهترین انتخاب با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین ... ادامه مطلب »

دیدگاه همراه
دیدگاه همراه

رواج استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند و تجهیزات کاربری قابل‌حمل، منجر به تغییر جدی در نگرش صاحبان کسب‌وکار نسبت به ... ادامه مطلب »

راهکار سازمان‌های توزیع‌شده
راهکار سازمان‌های توزیع‌شده

پراکندگی جغرافیایی یکی از اصول اجتناب‌ناپذیر بنگاه‌های کاری بزرگ است که به واسطه آن کاهش هزینه‌های ارتباطی و تسهیل و ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.