پرش به محتوای اصلی

شرکت مهندسین مشاور چگالش

شرکت مهندسین مشاور چگالش در سال ۱۳۶۰ با تمرکز بر فعالیت در حوزه مشاوره مهندسی صنعت نفت، گاز و پترو شیمی تشکیل شد و در سال ۷۷ حوزه تدارکات کالا و ساخت پروژه‌های نفت و گاز را به محدوده فعالیت‌های خود، اضافه کرد. شرکت مهندسین مشاور چگالش از جمله ۴ بزرگ خصوصی نفت و گاز در کشور است.

 

 

پوشش فرآیندهای اختصاصی شرکت چگالش با نرم‌افزار BPMS دیدگاه

ارتباط یکپارچه بین سیستم‌های اداری و قابلیت‌های سیستم BPMS در پیاده‌سازی فرآیندها مطابق با نیاز روز مجموعه

اثربخشی راهکار مدیریت فرآیندهای دیدگاه در شرکت مهندسین مشاور چگالش

مهندس حامدی مدیر فناوری اطلاعات شرکت چگالش

با قابلیت‌های سیستم مدیریت فرآیندهای چارگون، شرکت چگالش موفق شده علاوه بر بهینه کردن فرآیندهای موجود برای طراحی فرآیندهای آتی در ساختار اداری خود قدم‌های جدی و موثری بردارد.

محورهای همکاری شرکت مهندسین مشاور چگالش با چارگون

حوزه اتوماسیون اداری

نرم‌افزار‌های مکاتبات اداری، مدیریت اسناد و نرم‌افزار جلسات از نسخه ۵ دیدگاه بخشی از سیستم های راهکار اتوماسیون اداری چارگون است که در حال حاضر در شرکت مهندیس مشاور چگالش نصب و پیاده‌سازی شده است. اپ مکاتبات دیدگاه همراه، سیستم‌های ارسال الکترونیک فکس، ECE و ایمیل از ماژول‌های جانبی این حوزه نیز به این مجموعه ارائه شده است.

حوزه BPMS و مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار

همکاری شرکت چگالش با چارگون در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار از سال‌ها پیش با نسخه فرم‌ساز دیدگاه آغاز شد و سال ۹۷ با ارائه نسل جدید BPMS دیدگاه توسعه یافت. هم اکنون سیستم BPMS دیدگاه در حوزه منابع انسانی،خدمات اداری و پرسنلی و مدیریت فرآیندهای فناوری اطلاعات شرکت این شرکت در حال بهره‌برداری است.

در بخش درخواست‌های فناوری اطلاعات (Help Desk) سه فرآیند درخواست خدمات رایانه ای، درخواست کپی از رایانه و درخواست ارسال ایمیل و پست الکترونیک تعریف شده و به عنوان بخشی از فرآیندهای عمومی شرکت چگالش با نرم‌افزار BPMS دیدگاه به صورت مکانیزه، عملیاتی شده است.

درخواست‌های منابع انسانی(HR) نیز شامل فرایند درخواست مرخصی، درخواست‌های اداری و خدمات پذیرایی و فرایند درخواست بلیت هواپیما برای ماموریت‌های کاری است که در این مجموعه مکانیزه شده‌اند.