پرش به محتوای اصلی

شرکت پلی پروپیلن جم

شرکت پلی پروپیلن جم (JPPC) در سال ۱۳۸۳ در منطقه آزاد انرژی پارس در عسلویه تأسیس شده و تولیدکننده انواع گریدهای پلی پروپیلن با ظرفیت اسمی ۳۰۰ هزار تن در سال است. ظرفیت تولید با مقیاس جهانی، موقعیت استراتژیک جغرافیایی، تنوع سبد محصول، استفاده از روزآمدترین تکنولوژی تولید و بسیاری عوامل دیگر باعث شده که این شرکت به عنوان تنها و بزرگ‌ترین تولیدکننده تخصصی پلی پروپیلن در کشور مطرح باشد.

 

چارگون از زبان مشتریان

تلاش برای اثربخشی استقرار نرم‌افزارهای دیدگاه و بهبود عملکرد سازمان‌های مشتری فراتر از فروش یک محصول، هدف نهایی ما در چارگون است و بازخورد مدیران و کارشناسان سازمان‌های مختلف از این تلاش، همواره چراغ راه ما بوده است.

اثربخشی راهکار مدیریت فرآیندهای دیدگاه در شرکت پلی پروپیلن جم

شرکت پلی پروپیلن جم

با قابلیت‌های سیستم مدیریت فرآیندهای چارگون، شرکت پلی پروپیلن جم گردش کار الکترونیکی را برای تسریع فرآیندهای داخلی خود بکار گرفته و این افزایش سرعت رضایت کارکنان را در این مجموعه بدنبال داشته است.

محورهای همکاری شرکت پلی پروپیلن جم با چارگون

حوزه اتوماسیون اداری

همکاری چارگون با شرکت پلی پروپیلن جم در حوزه اتوماسیون اداری شامل نصب و پیاده‌سازی نرم‌افزار‌های مکاتبات اداری، کارها و  جلسات از نسخه ۵ دیدگاه است. نسخه‌هایی از اپلیکیشن دیدگاه همراه نیز برای تسهیل ارتباط مدیران و کارکنانی که اغلب در ماموریت‌های کاری و دور از دفتر کارشان هستند، موجب تسریع عملیات اداری می‌شود.

حوزه مدیریت منابع انسانی

با توجه به تعدد مراکز عملیاتی و تنوع جغرافیایی در سایت‌های صنعتی و دفاتر شرکت پلی پروپیلن جم، سیستم‌های پرسنلی و حضور و غیاب مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه بکار گرفته شدند تا با قابلیت‌ انعطاف‌پذیری بالا برای پوشش فرآیندهای صدور احکام و ساعات کاری در شیفت‌های متنوع، مدیریت حوزه منابع انسانی را در این شرکت تسهیل کنند.

حوزه BPMS و مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار

همکاری شرکت پلی پروپیلن جم با چارگون در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در زمینه پیاده‌سازی فرآیندهای زیر شکل گرفته است:

فرآیند درخواست بلیط :

جابه‌جایی کارکنان بین دفاتر تهران و سایت صنعتی در عسلویه، حجم زیادی از هماهنگی‌ و پیگیری را در این شرکت ایجاب می‌کرد که ایجاد فرآیند مکانیزه موجب سرعت‌بخشی و کاهش ضریب خطای کاربری در آن شده است. امکان نظارت و گزارش‌گیری از نحوه استفاده از این امکانات و فیلتر خودکار سیستم براساس قوانین و سهمیه‌های پیش‌بینی شده، موجب کاهش زمان تلف‌شده در چرخه اداری می‌شود و یگپارچگی با سیستم‌های مالی برای سدور سند هزینه بلیط هم از حجم کار اپراتوری کارکنان این بخش کم می‌کند.

فرآیند لغو درخواست بلیط :

این فرآیند، پیگیری تاییدیه‌های لازم در زمان درخواست لغو بلیط را مدیریت می‌کند و با اطلاع‌رسانی محل جبران هزینه‌های لغو بلیط، به شفافیت و افزایش رضایت کارکنان منجر می‌شود.

فرآیند درخواست بازدید از کارخانه

در مواقعی که نیاز به بازدید از کارخانه توسط افراد مهمان یا افرادی از بخش‌های دیگر سازمان ایجاد شود، فرآیند بررسی درخواست ، صدور تاییدیه حراست و تهیه مقدمات و ملزومات مورد نیاز در این فرآیند پیگیری می‌شود. این فرآیند به دلیل ماهیت خود اغلب با فرآیند تهیه بلیط ترکیب می‌شود و نرم‌افزار BPMS پیاده‌سازی این فرآیند را به شیوه‌ای مدیریت می‌کند که ترکیب این فرآیندها به سهولت انجام شود و چرخه بازدید از زمان درخواست اولیه تا برگزاری و بازگشت با لحاظ شرایط رفاهی و ایمنی لازم برای مهمان در کمترین زمان ممکن انجام شود.

فرآیندهای دیگری که با استفاده از سیستم BPMS چارگون در شرکت پلی پروپیلن جم راه‌اندازی شده است، عبارتند از :

  • فرآیند ارسال نمونه
  • فرآیند ارسال نمونه مواد شیمیایی
  • فرآیند ارسال نمونه مواد افزودنی
  • فرآیند ارسال نمونه مواد بسته‌بندی