سرپرست تیم فوتسال چارگون از قطعی شدن صعود این تیم به مرحله بعد سومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون خبر داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
تیم فوتسال چارگون
تیم فوتسال چارگون

علیرضا کشاورز در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون گفت: سومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون را با برنامه‌ریزی جدی‌تر و مسنجم‌تری آغاز کرده‌ایم؛ به طوریکه در 2 بازی نخست، ‌نتایج این تغییرات را به خوبی مشاهده کردیم.
وی ادامه داد: بازی افتتاحیه، روز پنج‌شنبه 11 مردادماه بین تیم‌های چارگون و  سازمان میراث فرهنگی برگزار شد که با نتیجه 3 بر 3 خاتمه یافت؛ اما در بازی دوم، توانستیم بر تیم قدرتمند پوشش‌گشتر قشم با نتیجه 3 بر یک پیروز شویم.
کشاوز با اشاره به ارتقای کیفی تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات تصریح کرد:‌ تمامی تیم‌ها از نظر فنی، انسجام و یکدستی نسبت به سال‌های قبل، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند که این امر نشان از انگیزه‌بخشی، اهمیت و تاثیرگذاری جام فوتسال چارگون در سازمان‌های مشتری است.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال با حضور آقای علی اکبر رضاوندی- مربی جدید تیم که عضو ثابت خانواده چارگون است، تمرینات تیم فوتسال، جدی‌تر و تخصصی‌تر دنبال می‌شود.
به گفته وی،  درحال حاضر تیم چارگون به دلیل تفاضل گل در جایگاه دوم گروه قرار دارد که برنامه مدونی تلاش دارد تا با پیروزی در بازی بعد مقابل تیم صبا نفت به عنوان تیم اول از گروه‌‌اش صعود کند.
کشاورز ادامه داد: اعضای تیم‌ فوتسال چارگون را آقایان محسن مقدم، محمود اقدم، علی قاسم‌پور، بهنام ولی‌پور، مهدی راد، سعید قاسمی، محمدرضا عزیزی، وحید ناسوتی و مسعود آقاجانی و عباس ازوجی تشکیل می‌دهند.
سرپرست تیم فوتسال چارگون همچنین به گرامی‌داشت یاد و خاطره جان‌باختگان پرواز تهران_یاسوج در این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت:‌ همه اعضای تیم، بازی افتتاحیه را به یاد همکاران از دست رفته چارگون به ویژه محمدحسین برزگری که دروازه‌بان تیم بود، انجام دادند. بی‌شک یاد و خاطره محمدحسین عزیز همیشه و در همه جا با اعضای تیم فوتسال چارگون همراه خواهد بود.
لازم به ذکر است بازی‌های بعدی سومین دور مسابقات جام فوتسال چارگون روزهای پنج‌شنبه وجمعه 18 و 19 مردادماه در سالن تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی دنبال خواهند شد.

دیدار افتتاحیه جام فوتسال چارگون
دیدار افتتاحیه جام فوتسال چارگون

اشتراک گذاری :