دومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون با قهرمانی تیم یگانه سفره سلامت به کار خود پایان داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی مسابقه فینال دومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون روز پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه در حضور تماشاگران بین دو تیم فوتسال نظام صنفی و یگانه سفره سلامت برگزارشد که در پایان نتیجه 2 بر 1 به نفع تیم فوتسال یگانه سفره سلامت رقم خورد.
جام قهرمانی و مدال‌های تیم‌‌های اول و دوم به همراه جوایز نقدی آنها توسط فرزاد رحمانی- مدیرعامل چارگون به کادرفنی و اعضای تیم‌ها اهدا شد.
محمد زارعی برگزارکننده دومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون درباره سطح این مسابقات تاکید کرد: آرامش، رعایت زمان‌بندی و نظم و ترتیب مسابقات مهمترین اصل برای ما بود که خوشبختانه به بهترین شکل،‌ محقق شد.
وی ادامه داد: دومین دوره مسابقات فوتسال چارگون با حضور 8 تیم فوتسال قدرتمند کشور که دارای عناوین قهرمانی در مسابقات مختلف هستند، از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود.
وی ادامه داد: پس از مرحله گروهی، ‌روند مسابقات به اوج خود رسیده بود و می‌توان گفت بازی‌ها با حساسیت‌ ویژه‌ای دنبال شدند.
زارعی خاطر نشان کرد:‌ چارگون با برگزاری موفق این دوره بار دیگر ثابت کرد در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی همواره به دنبال اقدامات اثرگذار و سازنده است و برای رسیدن به آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

اشتراک گذاری :