چهارمین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون «یادواره همکاران جانباخته در سانحه هوایی تهران-یاسوج» با قهرمانی تیم فوتسال شاپرک به کار خود پایان داد.

مسابقه فینال چهارمین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون روز پنج‌شنبه یکم اسفندماه در حضور تماشاگران بین دو تیم فوتسال بیمه سرمد و شاپرک برگزار شد که در یک بازی مهیج نتیجه بازی 2 بر یک به نفع تیم فوتسال شاپرک، رقم خورد.
جوایز تیم‌‌های اول و دوم درچهارمین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون را آقای فرزاد رحمانی- مدیرعامل چارگون به کادر فنی و اعضای تیم‌ها اهدا کرد.
از سوی کمیته اجرایی مسابقات به تیم اول علاوه بر جام قهرمانی و مدال، 4 و نیم میلیون تومان هزینه نقدی و به تیم دوم نیز علاوه بر جام و مدال، 3 و نیم میلیون تومان جایزه نقدی به اضافه جام مسابقات، اهدا شد.
در ادامه دو تیم فوتسال معاونت علمی ریاست جمهوری و اکتوورکو نیز مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند که با اهدای مدال و جام قهرمانی از حضورشان در این دوره مسابقات، تقدیر شد.
محمدمهدی زارعی- برگزارکننده چهارمین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون تاکید کرد: در این دوره با وجود تعداد کمتر تیم‌های شرکت‌کننده نسبت به دوره‌های قبل، مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود.  به خوبی می‌شد میزات رشد کیفی برخی از تیم‌ها که از دوره اول تا به حال در جام فوتسال چارگون شرکت داشته‌اند را دید. علاوه بر این، میزان استقبال شرکت‌های دارویی از مسابقات این دوره، قابل توجه بود.
وی ادامه داد: درخواست‌های زیادی برای حضور تیم‌های فوتسال غیراز مشتریان چارگون برای حضور در جام داشتیم که همچنان ترجیح دادیم تا این جام را فقط بین مشتریان خودمان برگزار کنیم. امیدواریم بتوانیم برای دوره پنجم جام فوتسال را در دو سطح مشتریان چارگون و تیم‌‌های غیرمشتری برنامه‌ریزی و برگزاری سوپر جام چارگون را اجرایی کنیم.
زارعی با بیان اینکه آرامش، رعایت زمان‌بندی و نظم و ترتیب مسابقات مهمترین اصل برای برگزاری مسابقات بود،‌ یادآورشد: چارگون با برگزاری موفق چهارمین دوره مسابقات فوتسال بار دیگر تلاش کرد تا در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، در کنار سازمان‌های مشتری‌ قرار بگیرد و ارتباطات، همکاری و همراهی با آنها را در سایر حوزه‌ها غیرکاری نیز توسعه دهد تا ضمن فضایی تازه از تعاملات و ارتباطات،‌ امکان شبکه‌سازی و تعامل سازمان‌های مشتری با یکدیگر نیز فراهم شود.
به گفته وی، تیم‌های شرکت نیزاز میزان پایبندی چارگون به قوانین و برگزاری منظم مسابقات بدون هرگونه چالش و نابهنجاری رضایت دارند و این موارد را بارها به کمیته برگزار کننده منتقل کرده‌اند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اشتراک گذاری :