مدیر دفتر آمار و فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان معتقد است: انتخاب سازمان الکترونیکی برگزیده از سوی چارگون اقدامی انگیزه بخش و موثر است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

مهندس جمال براتی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون با اشاره به انتخاب شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در پنجمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون خاطر نشان کرد: اعطای این نشان به مشتریان منتخب کاربر دیدگاه نمادی از توجه چارگون به رویکرد مشتریان است.
وی ادامه داد: اقدامات چارگون برای برگزاری همایش‌های سالانه و همچنین همایش‌های منطقه‌ای و ارزیابی مشتریان برای انتخاب سازمان الکترونیکی برتر و سایر برنامه‌ها نشان از عزم جدی این شرکت برای ایجاد تعامل با مشتریان است.
مدیر دفتر آمار و فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان،‌ مجموعه دیدگاه را کارآمد‌ترین و کامل‌ترین مجموعه نرم‌افزاری در حوزه سازمانی دانست و افزود: قطعا مشتریان چارگون پس از آشنایی با این مجموعه به پشتیبانی جدی و هماهنگ نیز توجه ویژه دارند؛ بنابراین واحد پشتیبانی چارگون باید بیشتر از گذشته به این مقوله توجه کند.
به گفته براتی،‌ قابلیت‌ها و امکانات مجموعه دیدگاه با وجود پشتیبانی مناسب، بهترین راهکارها را در اختیار سازمان‌های مشتری قرار می‌دهد.
مدیر دفتر آمار و فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تاکید کرد: مطمئنم با وجود زیرساخت‌های منعطف و پتانسیل‌های موجود در مجموعه دیدگاه می‌توان در آینده بنا به خواست و نیاز مشتریان، امکانات بیشتری به این مجموعه اضافه کرد.

اشتراک گذاری :