مرحله حذفی مسابقات جام فوتسال چارگون با برگزاری 4 مسابقه بین 8 تیم، پنج‌شنبه هفدهم بهمن ماه آغاز می‌شود.

مسابقات فوتسال چارگون

هفته گذشته  و با برگزاری آخرین دوره مسابقات گروهی شرکت‌کنندگان جام فوتسال چارگون، 4 تیم از مجوع 12 تیم، حذف شدند و مابقی به دور حذفی راه یافتند. مسابقات حذفی با برگزاری 4 مسابقه  پیگیری می‌شود تا 4 تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شوند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

این مسابقات از ساعت  18 و 30 دقیقه تا  21 روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود و تیم‌های الیت‌دارو با تیم معاونت علمی ریاست جمهوری،‌ چارگون الف با تیم شاپرک، سازمان تامین اجتماعی با بیمه سرمد و تیم‌های اکتوورکو با مهندسین مشاور کاوشگران، دیدار خواهند کرد.
به گفته‌ محمد مهدی زارعی_مسئول برگزاری چهارمین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون، بازی‌های این دوره از مسابقات با حساسیت بیشتری همراه خواهد بود؛ چراکه امکان حذف و یا صعود در هر بازی برای همه تیم‌ها محتمل است و از این جهت، بازیکنان باید با نهایت قدرت در مسابقات دور حذفی حاضر شوند.
وی خاطرنشان کرد: استقبال تماشاگران که بیشترشان را اعضای خانواده‌های بازیکنان و گروه‌های همکاران تیم‌های شرکت‌کننده تشکیل می‌دهند،‌ بر جذابیت بازی‌ها افزوده است که امیدواریم این حمایت‌ها تا پایان مسابقات با همین قدرت و انرژی ادامه پیدا کند.
زارعی، داوری مسابقات را نیز در سطح مطلوب و مورد قبول همه تیم‌های شرکت ‌کننده عنوان کرد و گفت: اعضای تیم داوری از سوی فدراسیون فوتسال استان تهران در این دوره از مسابقات حضور دارند.
وی تاکید کرد: چهارمین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون با گرامی‌داشت یاد و خاطره مسافران ابدی پرواز تهران-یاسوج  از بیست و ششم دیماه به طور رسمی آغاز شد و بازی نهایی و مراسم اختتامیه آن، یکم استفدماه برگزار می‌شود.
گفتنی است؛ چارگون با برگزاری چندین دوره موفق از مسابقات فوتسال تلاش کرده است تا در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و گسترش شبکه‌های ارتباطی و تعاملی بین سازمان‌های مشتری‌،‌ رویکردی متفاوت را در پیش بگیرد. ایجاد زمینه همکاری و همراهی سازمان‌های مشتری درحوزه‌های غیرکاری، کسب تجربه در فضایی تازه از ارتباطات و امکان شبکه‌سازی کاربران دیدگاه با یکدیگر را می‌توان از اهداف چارگون برای برنامه‌ریزی و تدارک، مسابقات جام فوتسال چاگون دانست.

اشتراک گذاری :