دیدار افتتاحیه مسابقات مقدماتی سومین دوره جام فوتسال چارگون با گرامی‌داشت یاد و خاطره مسافران ابدی پرواز تهران-یاسوج و ‌اهدای گل از سوی نمایندگان تیم‌ها و یک دقیقه سکوت، آغاز شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
آغاز مسابقات سومین جام فوتسال چارگون
آغاز مسابقات سومین جام فوتسال چارگون

محمد مهدی زارعی_مسئول برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون گفت: مسابقات مقدماتی سومین دوره جام فوتسال چارگون روزهای پنج‌شنبه و جمعه 11 و 12مردادماه در سالن تربیت‌ بدنی دانشگاه شهید بهشتی با برگزاری 12 دیدار، آغاز شد.
وی ادامه داد: این دیدارها با افزوده شدن تیم‌های فوتسال سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و شرکت انفورماتیک به جمع 14 تیم قبلی و برگزاری مسابقات بین تیم‌های 4 گروه شرکت‌کننده پیگیری شد.
به گفته وی، در این مسابقات تیم‌های گروه‌های اول و دوم هرکدام 2 بازی برگزار کردند.در ادامه نیز، ‌دیدارهای دوم تیم‌های گروه سوم و چهارم روزهای 18و19مردادماه ادامه خواهد یافت تا تکلیف تیم‌ها در مرحله گروهی مشخص شود.
زارعی خاطرنشان کرد: پس از تعیین نتایج مرحله گروهی، سرگروه‌های هر تیم به طور مستقیم به مرحله بعد صعود می‌کنند و رقابت بین تیم‌های دوم و سوم هر گروه ادامه خواهد یافت تا برنده آنها نیز به مسابقات نیمه نهایی راه یابد.
مسئول برگزاری سومین دوره جام فوتسال چارگون تاکید کرد: از نکات برجسته مسابقات مقدماتی، می‌توان به حضور و استقبال مدیران شرکت‌ها و سازمانها از مراسم افتتاحیه اشاره کرد ؛ ضمن اینکه دور نخست مسابقات با کیفیت بسیار بالا و رضایمندی تیم‌های شرکت‌کننده از زمان‌بندی مسابقات و کیفیت زمین همراه بود.
به گفته وی مسابقه افتتاحیه را تیم‌های فوتسال چارگون و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برگزار کردند که این بازی  با نتیجه مساوی 3 بر 3 خاتمه یافت.
گفتنی است؛ سومین دوره مسابقات جام قوتسال چارگون با حضور 16 تیم از 11 مردادماه آغاز شده و تا 8 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

دیدار افتتاحیه جام فوتسال چارگون
دیدار افتتاحیه جام فوتسال چارگون
جدول مسابقات مقدماتی فوتسال چارگون

اشتراک گذاری :