سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه، با هدف ایجاد تحول و پویایی،جایگزین سیستم اداری قبلی در سازمان منطقه آزاد چابهار شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
استقرار دیدگاه در منطقه آزاد چابهار
استقرار دیدگاه در منطقه آزاد چابهار

محمد بوداغی،‌کارشناس استقرار راهکار اتومسیون اداری در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون افزود: با جایگزینی سیستم اداری دیدگاه از این پس، تمامی مکاتبات اداری شامل نامه‌های ارسالی و ارجاعی به حوزه‌های مختلف سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار به صورت الکترونیکی منتقل می‌شوند.
وی خاطر نشان کرد: در مدت سه هفته که برای استقرار سیستم در این منطقه حضور داشتم به ۳۵۰ نفر از رابطین و کارشناسان اتوماسیون اداری سازمان منطقه آزاد و دفاتر و اماکن آن که در سراسر جزیزه پراکنده بودند، آموزش داده شد که در یک هفته پایانی خانم سمانه افتخاری و آقای حسین جلیلی، دیگر کارشناسان چارگون نیز برای تسریع در آموزش و پوشش همه بخش‌های سازمان در چابهار حضور یافتند.
بوداغی با اشاره به راه‌اندازی نرم‌افزار مکاتبات از راهکار اتوماسیون اداری، دریافت فاکس و پروتکل ECE در سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: در روز نخست ۳۶۰ نامه و روز پایانی استقرار و آموزش کارکنان۲۶۰۰ نامه در دیدگاه ثبت شد.
به گفته کارشناس استقرار راهکار اتوماسیون اداری چارگون، کلاس آموزش چگونگی بهره‌برداری از سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه ویژه کلیه پرسنل سازمان منطقه آزاد چابهار شامل معاونین، مدیران و کلیه کارکنان نیز از تاریخ 17 تا 18 آذرماه در این سازمان برگزار شد.

اشتراک گذاری :